Gå til innhold

Hvilke tidlige tegn hadde dere når dere var gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ved min graviditet merket jeg det kun på puppene. Forsøker nå å bli gravid igjen, og har de siste dagene merket økt utflod og menslignende smerter (selv om mensen ikke kommer før om 1 uke).

 

Så spennende å høre hvilke tegn dere andre hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer; Jeg bare visste det :o)

 

I dette merket jeg det allerede etter 4-5 uker.

Jeg stod opp 7, kasta opp, jobb halv 8, ferdig 15:30, sov til 19:00-20:00, spiste litt og kasta enda mer opp før jeg la meg igjen i 22:00-tiden.

Ellers hadde jeg utrolig ømme bryster, så jeg klarte ikke ri på en mnd..

Jobba i stall, så det kom litt dårlig med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besvimte når jeg var inne i butikker eller andre offentlige bygg, før jeg visste om graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsbrann (!) og den der stikkinga i ligamentene kom omtrent før jeg testa positivt... Og kvalmen da. Den kom fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt utflod, menssmerter, ømme brystvorter, svimmelhet, tretthet, kviser (spesielt i panna), god luktesans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt ble fortere fett og puppene ble store og ømme. Hadde også endel synlige blodårer på puppene, og var veldig trøtt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke man fikk halsbrann før i slutten av svangerskapet jeg :S

Jeg prøver å bli gravid, og nå de siste dagene har jeg hatt ekstremt med halsbrann og vært kvalm, blir kvalm av halsbrannen da kjennes det ut som, og når jeg står opp.

Jeg er også veldig trett, og bekkensmerter. Smertene er ikke unormalt for meg da, for de kommer og går med jevne mellomrom.

Er evt enten ei uke eller tre uker siden unnfangelse da (hadde en rar/liten/kort mens i mellom disse to gangene).

 

Hmmm...bestille test i dag tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, får håpe du er gravid;)

Tror det varierer mtp halsbrann. Vet om flere som har fått det etter kun kort tid, men jeg selv fikk det ikke før mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så sliten at jeg tok ut en egenmelding. Trodde jeg var på tur til å møte veggen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...