Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Ved min graviditet merket jeg det kun på puppene. Forsøker nå å bli gravid igjen, og har de siste dagene merket økt utflod og menslignende smerter (selv om mensen ikke kommer før om 1 uke). Så spennende å høre hvilke tegn dere andre hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Ømme pupper,stikkinger i magen og økt utflod en uke før ikm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer; Jeg bare visste det ) I dette merket jeg det allerede etter 4-5 uker. Jeg stod opp 7, kasta opp, jobb halv 8, ferdig 15:30, sov til 19:00-20:00, spiste litt og kasta enda mer opp før jeg la meg igjen i 22:00-tiden. Ellers hadde jeg utrolig ømme bryster, så jeg klarte ikke ri på en mnd.. Jobba i stall, så det kom litt dårlig med ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Kvalm, sliten og ømme pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg besvimte når jeg var inne i butikker eller andre offentlige bygg, før jeg visste om graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 hormonrush dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Dytt! Dette vil jeg høre mer om. Ikke HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg også... hehe;) Og jeg er HI*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Halsbrann (!) og den der stikkinga i ligamentene kom omtrent før jeg testa positivt... Og kvalmen da. Den kom fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Økt utflod, menssmerter, ømme brystvorter, svimmelhet, tretthet, kviser (spesielt i panna), god luktesans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #11 Del Skrevet 8. april 2011 Håret mitt ble fortere fett og puppene ble store og ømme. Hadde også endel synlige blodårer på puppene, og var veldig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #12 Del Skrevet 8. april 2011 innmari hjertebank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #13 Del Skrevet 8. april 2011 Trodde ikke man fikk halsbrann før i slutten av svangerskapet jeg :S Jeg prøver å bli gravid, og nå de siste dagene har jeg hatt ekstremt med halsbrann og vært kvalm, blir kvalm av halsbrannen da kjennes det ut som, og når jeg står opp. Jeg er også veldig trett, og bekkensmerter. Smertene er ikke unormalt for meg da, for de kommer og går med jevne mellomrom. Er evt enten ei uke eller tre uker siden unnfangelse da (hadde en rar/liten/kort mens i mellom disse to gangene). Hmmm...bestille test i dag tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #14 Del Skrevet 8. april 2011 Spennende, får håpe du er gravid;) Tror det varierer mtp halsbrann. Vet om flere som har fått det etter kun kort tid, men jeg selv fikk det ikke før mot slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #15 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg var så sliten at jeg tok ut en egenmelding. Trodde jeg var på tur til å møte veggen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå