Gå til innhold

Er det ikke "trygt" å ha sex i den pille fri uka??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi prøvde lenge før jeg ble gravid med småen, så er ikke den det skjer så fort for. Men nå er jeg veldig usikker på om det kan ha skjedd. for ca 3 uker siden hadde vi sex, det var da den pillefri uka, men noen dager før mensen skulle komme. Mensen kom 1 dag for sent, og når den kom blødde jeg litt noen timer på fredagen, ingeting på lørdag og bare bittelitt på søndagen. det var alt som kom den syklusen. Har i de siste dagen vært små kvalm. I dag kom det litt brunt blod i trusa, men så vidt det er noe. har og følelsen av at mensen er rett rundt hjørnet. Samme følelse hadde jeg da jeg var gravid. Kan jeg virkelig ha blitt det igjen, i den pillefri perioden, det er itilfelle maks uflaks. Har kjøpt test, men må vente til jeg skal på do og det kan jeg ikke før om ett par timer pga mer riktig resultat. Kjenner jeg blir helt skjelven her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men jeg hadde aldri ventet noen timer. Så lenge det er urin nok til å ta testen bør den vise positivt om det er 3 uker siden dere hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går på p-piller er du så sikker som man kan være. 2 av 1000 på p-piller blir gravide i løpet av et år. Om du har vært syk med feks diarè eller oppkast bør du bruke annen prevensjon i 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel den uken man skal ha mensen, så den skal være ganske trygg ja. Om man har en stabil syklus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...