Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Gratulerer! Gratulerer! Du har vunnet et gavekort på 1000 kr fra Maarud etter at din penis ble plukket ut som modell for den nye ostepop. Mindre og med mere bøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Dårlig! Og jeg elsker tørre vitser, men denne var bare kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammadaltenpipestilken Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Huff, jeg fikk lyst på Ostepop nå jeg..... =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Hva med denne?? Hva får du dersom du krysser ei hore og en pitbull?? - din siste blow-job!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 ha ha ha denne da; Hva er likheten mellom å pule en sau og kjøre lada? Begge deler er helt greit inntil noen ser deg ..... Usj.... =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 En ramsalt nordlending kom inn i en parfymebutikk og skulle ha en flaske sjampo. -Javel, sa ekspeditøren. -Skal det være til tørt hår eller fett hår? -Fetthår? Æ ska da for farsken ha sjampo te hauhår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 – Sist natt elsket jeg med min kone fire ganger, skrøt franskmannen. Og denne morgenen lagde hun deilige pannekaker til meg og fortalte meg hvor mye hun forgudet meg. – Ah, sist natt elsket jeg med min kone seks ganger, svarte italieneren, og i morges lagde hun meg en nydelig omelett og fortalte meg at hun aldri kunne elske en annen mann. Når nordmannen fortsatt satt stille spurte franskmannen selvtilfreds om hvor mange ganger han elsket med sin kone... – En gang, svarte han. – Kun en gang? gryntet italieneren arrogant. Og hva sa hun til deg i morges? – Ikke stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor gir vi jakken til dama når det er kaldt? Fordi hun ikke skal bite av deg pikken når hun suger deg =( Blææ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå