Gå til innhold

ælig talt man trenger vel ikke cherrox i bhg nå? oslo


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

de ansatte mente at det kunne værre greit..men det er jo såå varmt ute..han har jo gummistøvler der... mini er også ekstremt varm av seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har sendt med tynne ullsokker sånn at hun ikke skal bli kald på bena hvis hun skulle finne på å stå lenge i en vannpytt, er null snø igjen inne i barnehagen hos oss. Cherrox er for varmt nå synes nå jeg. Ser de fleste andre foreldre har tatt cherroxene med hjem for nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg tar de med hjem etterpå ja :) da har de jo ikke noe valg :)

 

tar dere med ulltøy hjem også, eller har dere det liggende enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden bruker fortsatt ulltøy, han leker mye i kaldt vann og sitter en del på bakken. Han har også cherrox på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kaldt om morgnen og her vasser de i snø. Vi bruker dockboots foreløpig.

Et tynt lag ull er fremdeles bra, men den tykke ulla behøver man ikke bruke lengre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessene her har cherrox. Er ikke så varm om morgenen så greit heller ta av andre klær men holde bena varme. Har også ulltøy vinterdress og vårdress slik att de som jobber der kan se ann. Ikke lett tid nå-g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherrox eller gummistøvler med ullsokker - ett fett.

 

Ullundertøyet blir på lenge enda, siden vi ikke tar av ullundertøyet før vi avslutter "undertøys-sesongen". Tynnslitte ulltrøyer, evt. sommer-ullskjorter og tynnslitte stillongser er utmerket nå utover våren.

 

Bruker tynn ull-longs, ulldress og fleece-bukse under gummibuksa og ei forholdsvis tynn jakke ute i bhg. Bakken er frossen, vannet er kaldt og det er bare tidlig i april. Bedre å være litt varm enn sjuk. Ull er fremdeles varmt om det blir vått, derfor er det lurt å bruke ull i stedet for bomull. Bomull blir iskaldt hvis den blir våt/fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene mine er masse ute i barnehagen, mer enn de er inne. De bruker fortsatt ullundertøy og ofte tynn ullgenser også. Det er mye enklere å holde en jevn og god temperatur medull enn med for eksempel T-skjorte og genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg synes de trenger det, i det minste om barnehagen er mye ute. Her bruker barna fremdeles ullstrømpis. Da blir de ikke kalde om de blir våte(og det blir det fort nå til tross for gode dresser/støvler og regntøy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER Cherrox, og kjøper ikke det til mine barn. Etter vinterskosesongen er det dockboots som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt Dock boots til meg selv og de er knall gode. Varme og tørre. Jeg har et par med ullsåle også har jeg brukt sånn ullvang sokk(blandings ullsokk) oppi på kalde våte dager.

 

Tulla mi har samme og hun bruker de i bhg. Jeg har fått skryt for de i bhg, for de er lette og varme og et hundre prosent vanntett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...