Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vasker dere baby klærne ilag med deres klær eller hur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg :) Kjører eget babyprogram på maskinen hvis det har kommet noen ekle flekker av noe slag, da ;)

Skrevet

Å godt å høre at flere som gjør det samma :) Svigermora mi og jeg hadde nemlig en diskusjon rundt dette temaet i helga. Hun syns ikke noka om at vi blander våres klær med lille nurket, mens jeg mente det motsatte nemlig at det ikke gjør noka om lille nurkets klær vaskes ilag med oss. Skjønner liksom ikke helt argumentet hennes ang. bakterier. Hvis man skal være så h*lvetes nøye med det så sliter man jo i hverdagen med tanke på at han leker jo på lekematta så og si hver dag, og putter masse av lekene sine i munnen, får jo masse fiffige bakterier i seg..

Skrevet

Jeg vasker det for seg selv rett og slett for å ha alt samlet siden det er så smått. Har egen dunk til han, en til oss og en til håndklær og sengetøy osv.

Bruker jo litt forskjellig vaskemidler også alt ettersom hva jeg vasker :)

Perfeksjonist til tusen :P hehe

Skrevet

Vasker også babytøyet for seg selv. Synes det er greit å vaske alt det minste for seg,og vi bruker også forskjellig vaskemiddel på det vi vasker. Babyklær vaskes kun med neutral vask og tøymykner. Vi andre varrierer litt:)

Skrevet

jeg har alltid vasket babytøyet for seg selv på 60 grader. Synes ikke så masse om å vaske det sammen med vårt 60 tøy liksom. Og vanlige tøyet vårt vaskes på 40 grader.

Har begynt å vaske det sammen med vårt når de har vært rundt 1 år.

Her hjemme bruker vi kun neutral vaskemiddel til alle sammen.

Hjelper ikke å bruke det bare på baby, og så ha noe som er parafyme i på de voksne klærene, for en baby er jo stort sett oppi oss hele dagen. Kan få allergier av det også.

Og her har barna Atopisk eksem, så da er det ekstra viktig med tanke på hva vi bruker.

Skrevet

Alt av kluter, håndkler osv går på 60 grader, men det vanlige babytøyet vaskes gjerne på 40 grader sammen med våre egne klær. Bruker vanlig vaskemiddel, funker greit det=)

Skrevet

Soleie m/prinsene+spire: hjelper selvsagt at baby bruker noe

Annet tøyskyllemiddel med tanke på at baby skal ha det rett inn på kroppen. Kroppen til baby er jo ikke naken mot

Mine klær? Selvsagt hodet og hender,men ikke ellers av kroppen:)

Skrevet

Jeg startet med å vaske klærne separat, men nå vasker jeg de sammen med vårt. Ellers blir det alt for mange maskiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...