cathB Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Det er helg og det er bare ni dager til eggløsning. Sola skinner, og jeg tror spiren snart vil komme. ;-)) God helg til alle!!!
Happy87 Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 God helg til deg også. Hvis pergo virker så har jeg el rundt samme tid som deg. (hvis jeg får el da) Uansett så er det kjempedeilig med våren. Det blir lysere og sola titter frem. Krysser fingrene for en spire for oss begge ganske snart;)
madame Mim Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 cathB skal krysse alt jeg har for at du skal få spiren din snart. Klem
cathB Skrevet 11. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2011 Lykke til Happy87. Satser på at april er vår måned. :-))
cathB Skrevet 11. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2011 Hei madame Mim. Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har "sett" deg her inne. Har vært litt til og fra her jeg nå. Må ha noen pauser fra BIM innimellom. Men nå har jeg stoooor tro på at det klaffer i april, he he. Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå