turbo Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe denne?.Står at den kan brukes fra uke 38. Maseres på brystene. Skal være stimulerende for dannelsen av brystmelk. Ellers står det om den: ''Weleda Brystolje inneholder ekte eteriske oljer fra fennikel og karve, urter som har lang tradisjon for å stimulere melkedannelsen. Baseoljen er mandelolje, som gjør huden myk og smidig. En lett massasje forbedrer også blodsirkulasjonen og gjør brystet varmt. Dette kan også lindre ved brystspenninger etter fødselen.'' Jeg sleit med både melkedannelsen og MANGE brystbetennelser sist, som førte til at jeg ikke klarte amme stort lenger enn 6 uker ( snufs... Vil så gjerne få det til denne gangen... Kjøper den nok uansett jeg, men artig å høre om noen har erfaringer.
kjærevene Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Hei, har dessverre ingen erfaring med denne oljen, men lurer på hvor får du kjøpt denne?
turbo Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Jeg bestilte min i dag på nett... En nettbutikk som heter tre bjørner-- trebjorner.no. Kosta 129kr. Ellers vet jeg de er å få tak i på helsekostbutikker. Jeg gir den en sjanse! Kan jo ikke gjøre ting værre ihvertfall:) Har ikke lyst på haugevis med brystbetennelser denne gangen!
salamonster Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg har brukt Weleda olje på magen bare. Vet ikke om det er den som funka eller om det er gener som gjorde at jeg ikke har fått noen strekkmerker. Men den jeg brukte på magen kan visstnok også brukes på brystene, men så langt har jeg desverre ikke kommet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå