Gå til innhold

noen gode lesetips?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sykemeldt og kjeeeeeder meg ;) har lest ganske mye om svangerskap, og hvordan babyen er i magen, men tenkte jeg kanskje skulle lese litt om hvordan tiden vil være etter babyen kommer ut også??

noen som har noen bøker om småbarnsperioden å anbefale??

pappen fyller også året snart og ønsker seg en "pappabok" noen tips her?? tenkte litt på boka daddy cool.... noen som har lest denne, er den god?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre", både til deg og pappaen i grunnen.

Den er lettlest, og tarr for seg ting som er greit å vite, men gjør det på en morsom og herlig måte. Vi har begge sittet og kneggledd mens vi leste den :-)

Skrevet

Mamma for første gang av Gro Nylander. Anbefaler også Verdens beste pappa, sambo fikk den i julegave.

Skrevet

Signerer denne! =) Mamma for første gang av Gro Nylander. Kjempebra bok...! Følte mange ganger for å stryke under med tusj... var så mye viktig og nyttig å lese om. Har selv lest endel gravidbøker, men denne skilte seg veldig ut og var veldig praktisk med oppsummering fra hvert kapittel =) Genial bok!!!!

Ps. Jeg har lånt min, men tror jammen jeg må skaffe meg min egen. =)

Skrevet

Støtter begge forslagene her. Pappaboken slo godt ann hos papan (og mammaen). Gro Nylander bøkene er lettleste, informative og lærerike

Skrevet

takk for gode tips!!!! da er begge bøkene bestilt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...