Gå til innhold

ÆÆSJ!!!! Vårens første edderkopp kom akkurat over sofaryggen!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må si jeg hater de småkrypa mer enn noe annet!! I fjor hadde vi heldigvis ikke mer enn et par stk i hus, håper på det samme i år.

Får frysning bare jeg tenker på det. Æsja meg altså!!

Vet jo at de ikke er farlige og at de sikkert er mer redd for meg osv, meeen, likavell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også litt pysete mht edderkopper. Årets første her i huset dukket opp for en uke siden, dinglende over ansiktet til sønnen min som sov så søtt i senga si. Da kom løvemammaen frem! Knuste en edderkopp i handa for første gang i mitt liv. Forsto plutselig hva det innebærer å være mamma ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er skikkelig pysete jeg også. Men når jeg først ser de så må jeg bare ta de, klarer ikke å la de gå! Da får jeg ikke ro i sjela, sambo ler av meg. Men han er heldigvis snill og tar de for meg når han er hjemme. Når han ikke er hjemme så må jeg ordne det selv, skvis i et papir og skylle de ned i do. Skyller gjerne et par ganger for å være sikker :P hehe..

Tøff du er som knuste den i handa da!! Kan ikke se for meg at jeg hadde klart det, men har heldigvis ikke kommet i den situasjonen enda:) Men gjør jeg det kommer jeg sikkert til å gjøre det samme, håper jeg! ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...