Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Må si jeg hater de småkrypa mer enn noe annet!! I fjor hadde vi heldigvis ikke mer enn et par stk i hus, håper på det samme i år. Får frysning bare jeg tenker på det. Æsja meg altså!! Vet jo at de ikke er farlige og at de sikkert er mer redd for meg osv, meeen, likavell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Fytti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er også litt pysete mht edderkopper. Årets første her i huset dukket opp for en uke siden, dinglende over ansiktet til sønnen min som sov så søtt i senga si. Da kom løvemammaen frem! Knuste en edderkopp i handa for første gang i mitt liv. Forsto plutselig hva det innebærer å være mamma ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe, er skikkelig pysete jeg også. Men når jeg først ser de så må jeg bare ta de, klarer ikke å la de gå! Da får jeg ikke ro i sjela, sambo ler av meg. Men han er heldigvis snill og tar de for meg når han er hjemme. Når han ikke er hjemme så må jeg ordne det selv, skvis i et papir og skylle de ned i do. Skyller gjerne et par ganger for å være sikker hehe.. Tøff du er som knuste den i handa da!! Kan ikke se for meg at jeg hadde klart det, men har heldigvis ikke kommet i den situasjonen enda:) Men gjør jeg det kommer jeg sikkert til å gjøre det samme, håper jeg! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Å, edderkopper er vakre, elegante skapninger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå