Gå til innhold

flytter ufrivillig ut herfra :`(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg store blødninger, og det endte med en SA. Kan ikke tro at det skal være noe igjen der nå. Bare 6 uker på vei, og beskjeden fra jordmora på tlf var at det er slikt som skjer og lykke til videre. Men jeg er allikevel veldig lei meg, og synes det var fryktelig trist :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff :( Så kjedelig..

Klart man blir lei seg da sånt skjer.. Ble jeg og da det skjedde meg for en liten tid tilbake..

Man må bare stå på, og tenke mest positivt, om man klarer.. : )

Skrevet

Det er litt vanskelig å høre " det er slikt som skjer" når man sitter i det.

Jeg er bare 8 uker på vei og vi har prøvd lenge.....så jeg er skikkelig nervøs for at jeg skal oppleve det samme. Jeg har skikkelig respekt for den første tiden og jeg tar ikke noe som en selvfølge.

Skrevet

Det samme skjedde med meg i går.. Jeg var 5 uker på vei.

Man begynner jo automatisk å glede seg å se fram til hva som skal skje.. Jeg er å fryktelig lei meg og trist.. Det blir mye tårer...

Men som legen sa, det er en grunn for at det går galt...

Mest sannsynlig er det noe feil med fosteret.. Vi får bare se framover, selv om det ikke er enkelt.. Vi får fortsette å prøve, det blir vår tur snart skal du se:-)

Skrevet

Jeg fikk også beskjed i går om at jeg hadde mistet. men jeg mistet for to uker siden, uten at jeg visste det (hadde en blødning som jeg trodde var mensen).

Jeg syns også det var utrolig trist, men legen bare sa at det var veldig vanlig.

Og det er sikkert veldig vanlig, men for meg som ikke har vært gravid før så er det ingenting som er vanlig. Så jeg ble kjempelei meg og har grått mye.

men jeg prøver å holde motet oppe og så får jeg prøve på nytt igjen.

Lykke til videre dere andre også:)

Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål, men hvordan vet dere at dere har mistet uten å ha vært hos legen ?

Skjønner også om dere ikke vil svare, trist å lese om dere som har mistet. Lurer bare da jeg selv har hatt blødning siden innvendig UL på mandag, og redd jeg også kan ha mistet.. :/

Skrevet

Hei Jenter

Jeg har hatt blødninger i 6 uker, jeg har blødd MYE. En dag måtte jeg bare sitte på do, blodet bare rant ut av meg, hørtes ut som jeg tisset, så var det blod som kom. Det kom også klumper og flak med koagulert blod. Hadde aldri trodd det gikk ann å blø så mye! Det var frem og tilbake på do hele dagen. Jeg blør så mye at jeg til tider må bruke nattbind på dagen.

Jeg dro til gynekologen for å få bekreftet SA for 4 gang, men der var det et bankende herte <3 TRO DET ELLER EI :-)

Jeg har et stort hematom i livmoren som fører til blødninger, jeg har fått beskjed om at styrtblødningene kan føre til at forsteranlegget blir revet med eller forstersekken fylles med blod.

Tirsdag var jeg på UL og da så vi et stort hode, "knotter" av armer og ben, gynekologen sa at nakken så fin ut. Men jeg er fortsatt bare 9+5. 24 april er den magiske datoen, risikoen for SA avtar:-) Gynekologen var nå for første gang forsiktig positiv. Fikk helsekort for gravide og det har han hele tiden ville ventet med pga Hematomet.

Jeg vil anbefale dere alle til å gå på UL for å være sikker. Jeg dro bare for å få bekrefet SA og fikk meg en stor overraskelse.

Jeg er overhodet ingen ekspert, men ville bare dele min historie med dere. Blødninger KAN gå bra :-)

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN :-D

Skrevet

Uff, i slike tilfeller er det jo så vondt å høre og hjelper så lite...:/

Sender deg gode tanker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...