Gå til innhold

Når kjente dere/ far det aller første sparket? er dette tidlig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjente på utsiden av magen i uke 19 (er foreløpig i uke 19 før vi får stadfestet ordentlig på ultralyd). er ikke dette tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke hvor tidlig jeg kjente det utenfor, men samboer kjente det første gang i uke 22+2. Hadde vel kjent det utenfor en 2-3 uker før det selv. De første bevegelsene innvendig kjente jeg i uke 16-17 :) Førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne noe inni i uke 17. I uke 21 begynte jeg å kjenne det utenfor, og i uke 23 elns så kunne mannen kjenne det. Jeg er godt polstret og babyen lå ofte å sparket innover\oppover. Førstegangs.

 

Det er nok ikek for tidlig. Kommer jo helt an på hvor babyen ligger, og morkaken osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig, men ikke FOR tidlig.

Med førstemann kjente mannen min spark inntil magen sin da vi sto og ga hverandre en tett klem. Dette var rett før ordinær ul, så må ha vært i uke 18-19.

Så fult mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var på den kvelden jeg hadde vært på james blunt konsert :) Var vel da nesten 19 fullgåtte uker tror jeg. Sånn type 18+6 eller noe. Men var veldig tilfeldig tror jeg. Lå på rygg og kunne så vidt kjenne det. Men etter det kjente han ikke noe før etter uke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sin doppler fikk seg et skikkelig spark så den hoppet på magen min i uke 14..... Vi holdt på å le oss fordervet begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente bevegelse i uke 12-13.

Var veldig usikker, men lege og jordmor bekreftet at det er mulig å kjenne så tidliger, spesielt hvis en har vært gravid før og vet hva en skal kjenne etter.. :)

 

Første gang kjente jeg i 15-16. uke.

Så jeg synes ikke uke 19 er for tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent daglig bevegelse med begge mine fra uke 16.

Pappa'en har kjent det utenpå 18+1 med begge to.

Og daglig etter det.

Er nå 19+6 og kunne i går se sparkene såvidt.

 

Er vel utav de tidlige men det er vel ikke unormalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...