Gå til innhold

Erfaring med billigtester? Jeg ser en svaaak strek...

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt strimmeltester fra billigtester, og idag ser jeg en tynn, svak strek. Det er så vidt at jeg kan skimte den, men jeg ser den uansett hvilken vei jeg vinkler testen. Det er altså ikke slik som med noen tester at hvis du vinkler den på en bestemt måte så kan du se "kanalen" der streken skal gå... Jeg har aldri sett en sånn strek på billig-strimmeltestene før, når de har vært negative. Er denne da positiv? Eller må den være sterkere for å være positiv? Mannen kunne forøvrig også se den. Jeg tok en test til fra billigtester, men den var helt tydelig negativ, der kunne jeg ikke se noenting uansett hvordan jeg holdt den.

Er jeg gravid eller ikke? Jeg bruker minipiller, men har ikke hatt mensen siden begynnelsen av februar, og har symptomer på graviditet. Er altså over en måned forsinket med mensen. Har hatt ømme pupper siden like før jeg ventet mensen, murring i korsryggen og i magen, og episoder med kvalme - i tillegg til at jeg har lagt på meg rundt magen. Har tatt utallige negative tester hittil...

Dere som har erfaring med billigtester, har dere overhodet kunne sett noen strek når den var negativ?

Fortsetter under...

Tror jeg ville tatt en digital test fra Clear blue. Da slipper du å tyde streker.

Jeg har fått svak positiv test, og da var jeg gravid. Men har opplevd å få en sterk trådlignende strek, og da var ejg ikke gravid..

Jeg hadde 3 stk billigtester når jeg ble gravid og ingen av dem viste noen gang mer enn en svaaaak strek.

1. testen ble tatt 1 dag over IKM, neste en uke etterpå og den siste ei uke etter det igjen. Uansett hva testen sa så sitter jenta her i dag, litt over 1 år gammel...

Annonse

Takk for svar! :-)

Dere som har fått en svak strek, og har vært gravide... Var streken like tykk som kontrollstreken eller var den smalere? Min er smal, men det er helt tydelig en strek, og jeg ser den uansett hvilken vinkel jeg ser testen i...

Da er jeg kanskje gravid, da, men hvorfor i alle dager var den andre testen negativ da? Tok de i samme urinprøve... ?

Jeg hadde veldig svake streker lenge etter at jeg ble gravid når jeg brukte billigtester.(ja jeg tok mange for å være helt, helt sikker).

Har da to jenter med 2,5 år mellom:)

Ta en ny test i morgen tidlig.

I nesten alle tilfeller er en svak strek positiv. Strek er strek;-)

Det må en viss mengde HCG til for at det i det hele tatt skal bli en strek.

De færreste får to helt like streker.

Så jeg sier Gratulerer!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...