Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Mannen har i nå 3 uker sagt at han skal gjøre det men i dag gjør jeg det. MEN hvvordan? Hva slags såpe? ikke såpe? fuktig klut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Vi hadde et spesialmiddel til dette formålet, men synes det funker like bra med en fuktig klut med bare vann. Evt. litt mild såpe, f.eks grønnsåpe. Ikke for våt klut, evt. kan du tørke med et tørt håndkle rett etter at du vasker med kluten. Går helt fint, vår har holdt seg fin i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Bare ikke bruk microfiberklut! Det blir for grovt og kan ripe opp skinnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Snakket med en som jobber med skinn til dagen,han anbefalte oss å vaske sofaen med eddikvann (Rent varmt vann med en kopp eddik i),La det tørke også behandle sofaen med skinnpolish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Signerer 15.06 her! Eddikvann. Så har jeg fått et lite tips, kjerringråd eller hva:) Bruk spenol på sofaen i stedenfor disse dyre produktene;) jeg har prøvd og det funker kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor mye vann skal det være per en kopp eddik? En vaskebøtte? Og skal man ikke tørke over med tørr klut men bare la det tørke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå