Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg syns det valget er så vanskelig iblant. Nå har jeg en sønn som hostet veldig mye igår kveld. En slik tørr, rivende hoste. Så igår kveld tenkte vi at han definitivt skulle være hjemme. Så hostet han ikke noe hele natten og jeg vekket han til vanlig tid. Med en gang jeg vekker han begynner hosten igjen! Han hoster nsten hele tiden, og fortsatt en slik kraftig, bjeffende tørrhoste. Hva ville dere gjort? Dt er jo "bare" hoste, men samtidig en utrolig slitsom hoste å sitte på skolen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Vet ikke om jeg synes kun hoste i seg selv er en grunn til å holde et barn hjemme fra bhg eller skole. Men dette vet jo du best som mamma. Jeg bruker å se på både allmenntilstand og evt feber i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 HI her.Jeg syns det er så vanskelig iblant, spesielt siden vi må dra så tidlig på morgenen. Da er barna alltid slappe og trøtte, spesielt sønnen ser nesten syk ut hver eneste dag. Men siden sønnen hostet så han nesten kastet opp og det hørtes ut som han skulle "vrenges" valgte jeg å bli hjemme. Men jeg ser jo allerede nå at han er hakket bedre. Så antakelig kunne vi dratt, men det er for sent nå. Å, så vanskelig det skal være å vurdere sånt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 hjemme hvis du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå