Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har hørt at man kan blø i opp til 6 uker etter fødselen. Men nå etter 1 1/2 uke etter fødselen så har jeg sluttet å blø, så ble litt positivt overrasket over at det faktisk stoppet opp så fort. Hvor lenge blødde du etter fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Her varte renselen i 7uker.. Kjedelig. Føler seg ikke så fresh.. :s Blødde ikke så masse da heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 "Bare for moro skyld"... Skjønte ikke den. Men fem dager her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Etter fødselen blødde jeg aldri for moro skyld Ca 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 ca 2 uker, så 2 uker opphold, før mensen var tilbake, tiltross for amming. Alle tre gangene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angel Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 over 12 uker, itillegg hadde jeg mensen regelmessig fra 1. måned etterpå. ødelegger virkelig for badeliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Etter første tror eg d varte bare noen dager. Etter nr 2 blødde eg KRAFTIG i mange dager, så fikk tabletter mot blødning av legen.. Da stoppet det etter 3 dager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Husker ikke hvor lenge første gang, men denne gangen varte renselsen i 4 uker, så kom mensen 7 uker etter fødselen til tross for at jeg fullammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå