Gå til innhold

Tips fra Dinbaby (babycall)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sniker meg inn hit for å gi dere tipset jeg skulle ønske noen ga meg!

Vanlige analoge babycaller er det rimligste og vanligste, men dette fungerer ikke bra om man bor sentralt.

Selv kjøpte vi Doro BM 35 med en mottaker. Den fikk best i test for et par år tilbake, koster bare 549,- og har 8 kanaler som gjør at man slipper støy.

Dette hjelper ikke.

Vi får inn politiradioer, telefonsamtaler, andre barn som hyler, barn som bruker babycall som walkietalkie, merkelige pipesignaler og skurr. You name it, we get it.

Slitsomt, og vi har måtte gått inn og ut av barnerommet for å bytte mellom kanalene.

Nå er barnet vårt 6 mnd gammel, og i dag gikk vi til innkjøp av Philips Avent digital videomonitor.

Det er vanvittig deilig!!

I hele kveld har jeg kunne sett henne ligge trygt og godt i sengen sin, se når hun trenger smokken sin så jeg kan gå inn og sette den inn før hun våkner av det. Det er et helt klart bilde til tross for at det er mørkt i rommet, det er ikke noen forstyrrelser av noe slag, og det til den nette summen av 1295,- på Elkjøp.

Men da må man bestille den på nettsiden dems før man drar til butikken, er ikke verre enn at man gjør det rett før man reiser butikken, og man trenger ikke betale på nettsiden

http://www.elkjop.no/search?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=Philips+AVENT+digital+videomonitor

På barnashus/babyshop koster den samme monitoren 1999,-

Vil anbefale det på det sterkeste!

Her er et par bilder: http://en-mors-tanker.blogspot.com/

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monitoren har nå fått best i test hos tv2 hjelper deg! Løp å kjøp jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...