Gå til innhold

Noen som vet noe om tabletten rivitril eller noe lignende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant de i samboers toalettmappe og lurer VELDIG på hva dette er for noe og enda mer hvem som egentlig skal bruke det. Han har sterk migrene og litt deprimert. Han har ikke resept på disse tablettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oiooi, da hadde jeg blitt sint...

 

vet mange bruker dem til å ruse seg på dem..

 

er vel egentlig eplepsi medisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivotril er kraftig epilepsimedisin ja.. Mannen min går på dem og de er IKKE til å spøke med.. Han opplevde en gang at en venn tok en av tablettene hans på fest - han ble fort bevisstløs og lå innlagt på medisinsk overvåkning i 3 dager før han kviknet til.. Det finnes ingen antidot mot rivotril (medisin som kan oppheve virkningen av rivotril), men nå skal det sies at mannen min går på nokså sterke medisiner..

De er avhengighetsskapende og er et B preparat som vil si at de er reseptbelagte.. Og ja, en del bruker de i mindre doser som rus.. Jeg ville absolutt spurt samboeren om hva han holder på med..

NB! Om det er barn i hus burde disse tablettene absolutt være utenfor rekkevidde for barn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivotril er kraftig epilepsimedisin ja.. Mannen min går på dem og de er IKKE til å spøke med.. Han opplevde en gang at en venn tok en av tablettene hans på fest - han ble fort bevisstløs og lå innlagt på medisinsk overvåkning i 3 dager før han kviknet til.. Det finnes ingen antidot mot rivotril (medisin som kan oppheve virkningen av rivotril), men nå skal det sies at mannen min går på nokså sterke medisiner..

De er avhengighetsskapende og er et B preparat som vil si at de er reseptbelagte.. Og ja, en del bruker de i mindre doser som rus.. Jeg ville absolutt spurt samboeren om hva han holder på med..

NB! Om det er barn i hus burde disse tablettene absolutt være utenfor rekkevidde for barn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...