Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Den søte jenta... og så gå kledd slik. Ser jo halve rumpeballen hennes!!! http://www.youtube.com/watch?v=lv2d7-kTPU4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Hun har jo kropp til det da,men det så ubehagelig ut og måtte gå og passe på at ikke puppene synes hele tida=\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Skulle hun heller hatt på seg ett telt da så du ikke blir stressa. Når folk sier som om andre så ser jeg bare på det som misunnelse, hvis du hadde vært like pen eller hatt bedre selvtillit hadde du ikke brydd deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Klærne var ikke for små til henne nei... De fleste skjønner at det ikke er slik hun går hjemme hos seg selv osv, skulle gjerne ønske jeg hadde like fin kropp som henne jeg! Unner alle god selvtillitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Likte klærne hennes, men kunne aldri gått slik selv. Har ikke kropp til det akkurat;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Tja, jeg likte ikke antrekket, selv om jeg er veldig fornøyd med min egen kropp;) Kan ikke se at noen skriver negativt om henne, bare antrekket.. Har man en så flashy topp, er det ikke pent med en like flashy shorts til. Hadde hun hatt en topp under jakken, så ok. Eller jakken, med bukse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Del Skrevet 8. april 2011 Hun er dritpen. Og klærene satt kjempe fint på henne. Aboslutt. Hun er ei vakker dame som kler det meste hun går med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 HI her Jooo, jeg skulle gjerne hatt den kroppen der!!! Men, det hadde ikke noe med det å gjøre. Klærne var for små, hun har en slashing kropp, men de klærne ødela jo bare. Hun så jo ukonfortabel ut selv synes jeg. Ja, er misunnelig på kroppen hennes, hehehehe Men, det er ikke derfor jeg synes hun brude valgt noe "mer" konfertabelt, det så ikke helt godt ut å sitte i. Ikke for ingenting en knapp spratt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Synes hun var fin jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #10 Del Skrevet 8. april 2011 Syns hun var nydelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. april 2011 #11 Del Skrevet 8. april 2011 Hadde jeg hatt den figuren, hadde jeg også gått sånn ;o) Eva Longoria er en av de peneste seriedamene jeg vet om, dessuten har hun masse sjarm. Digger henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #12 Del Skrevet 8. april 2011 Sign. deg her Spaw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #13 Del Skrevet 8. april 2011 Hun ser smashing ut! ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #14 Del Skrevet 8. april 2011 FOr å si det sånn. Hadde man gått sånn ut på byn eller i et privat selskap, hadde folk synes man var rar...... Ja, det ser stilig ut i "stilige sammenhenger"/under opptredener:.JEg mener, en kjendis kan komme unna med mye i sammenhenger hun/han skal vise seg frem, uten at man kan si denne er stygt/rart kledd..Det SER stilig ut, og tht's it..Men så kan man begynne og tenke på om man hadde sette en annen, ukjent person gå likt kledd, likt på håret, likt sminket osv ute på byn en kveld..Uansett hvor pen den dama måtte ha vært, så hadde man synes det var rart.... SOm kostyme er drakten hun har på stilig, og kjendiser går jo i kostymer i slike offentlige sammenhenger...men som klær man bruker i private sammenhenger.....Too much skin...Rett og slett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 8. april 2011 #15 Del Skrevet 8. april 2011 Problemet er ikke at klærne er for små, men at det er et "stå antrekk". Det ser lekkert og stilig ut så lenge hun er oppreist, men hun glemte tydeligvis å prøvesitte før hun gikk ut på scenen. Amatørtabbe ;-) Selv jeg prøvesitter antrekk før jeg kjøper dem eller går ut døra med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #16 Del Skrevet 8. april 2011 Enig i at det ser litt kleint ut å sitte i det antrekket. Men Eva Longoria er rett og slett dødsVAKKER og så utrolig søt og sjarmerende! Så hun kommer unna med det... Hadde ikke jeg hatt alle de skjemmende åreknutene på beina, skulle jeg jammen gått sånn selv! ;-) På byen vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #17 Del Skrevet 8. april 2011 Trur ikke du er helt i vater jeg Hallis <3 Ask Vilje 11022011! Makan til frekk og spydig dame, og det går igjen i alt jeg har sett at du har skrevet! Ta deg en pille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå