Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har vært gravid to ganger og fått to jenter. Begge gangene ble jeg kvalm rundt uke 6 med topp i uke 8-10 og så var kvalmen omtrent borte rundt uke 12. Kan jeg forvente at jeg blir kvalm på samme tid og like kvalm som sist, eller varierer det fra graviditet til graviditet - eller kanskje med kjønnet på barnet i magen? Hva er deres opplevelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 NEI! DET GÅR IKKE ANN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Min opplevelse er at kvalme henger sammen med stress og mangelen på hvile eller mulighet til å ta pauser. Var ikke kvalm med 1. mann, men ganske så kvalm med nr 2 da jeg ikke kunne styre ettermiddagene selv, men måtte ta meg av et lite barn.... Begge er jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke så uvanlig at det varierer litt, og det er mange faktorer som spiller inn. Det er sjelden svangerskap er like det kan nok min mor skrive under på; hun fikk tre barn med forskjellige farger. Eldste var blå, mellomste var rosa, yngste var gul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå