Gå til innhold

Er 31 år, og jeg ser seriøst at nå begynner rynkene å komme!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg røyker ikke, og drikker sjeldent alkohol. Min største last er sukker (mye sjokolade).

Litt rart, for de kom liksom over natta føler jeg. Huden er blitt mer pløsete og rynkene ved siden av munnen og øynene ER der :(

Flere med liknende erfaringer?

Har hatt 4 STRESSENDE år... muligens derfor?

Fortsetter under...

Mine rynker kom i en alder av 27:( I løpet av 16 måneder fødte jeg to barn, samt at jeg mistet faren min. Rynkene kom over natten etter at yngstemann ble født. Plutselig var huden pøsete og jeg hadde rynker i KINNENE. Jeg trodde rynkene første ville komme gradvis rundt øyer og munn, så rynkene i kinnene kom som en (fæl) overraskelse på meg:( Jeg er såpass dum at jeg kliner rynkekrem i ansiktet hver dag, ser ikke ut til å hjelpe:/

Stress kan nok være årsaken til rynkene, men om du finner oppskriften på å bli kvitt dem, så del det gjerne med meg:D

Oh yes, godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg er 33, og snart tobarnsmor, gravid i uke 39 nå. Rynkene har virkelig fått fart på seg nå i denne andre graviditeten, så for meg tror jeg at det har vært en blanding av lite søvn og litt stress etter at førstemann ble født, dårlig kosthold og nå denne graviditeten. Huff!! Men men, tiden kan jo bare ikke stå stille, sånn er det for alle! Jeg har vel tross alt vært heldig som ikke ser VÆRRE ut, etter maaange år med røyking og festing ;)

Annonse

Er selv 32, men ingen rynker og ingen gråhår her fordi ! Ser vel fortsatt ut som 23 .

Både pappa og mamma har unge gener , så har fått dobbelt opp der da !

Pappan min døde i kreft 2009,i en alder av 64 år. Ingen rynker hadde han, men ble grå i håret de siste 3 ukene av sykeleiet !

-Kutt ned på sukker og karbohydrater som omdannes til sukker i kroppen

-Spis masse antioksidanter (blåbær, nyper, mørke grønnsaker)

-Få i deg masse oljer (omega3, linfrøolje, div. andre oljer)

-Drikk mye vann

-Tren så ofte du kan

-Bruk høy solfaktor

-Prioriter søvn

-Bytt til økologisk hudpleie

-Lær deg stressmestring/finn en mental balanse i hverdagen der du føler kontroll

:) Har mange flere råd. Mye går på kosthold...kommer litt an på hvor motivert du er...

Livsstil og gener. Selv med god livsstil kan genene dine slå ut.

Jeg er 37, røyker, drikker ikke, soler meg sjeldent og i hvert fall ikke uten høy solfaktor. Har gode gener i tillegg og ingen rynker her, takk og lov.

Fuktighetsmaske, solkrem og cliniderm nattkrem. hvis du finner noe med aprikoskjerneolje er det bra. Pass på å drikke nok, så du ikke tørker ut, og bruk solbriller, caps eller hatt. har akkurat samme problem, men er 32. :)

Annonse

Signerer Squaw! Men jeg er 40.. Dessuten er det viktig å ikke bli for tynn! Litt naturlig filler i fjeset gjør seg! Blir du veldig tynn når du passerer 35 synes rynkene myyye bedre, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...