Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg kommer best ut av dette. Foreldre penger, engangstønad og overgangstønad. noen som har peiling å kunne hjulpet meg litt med regning utav dette? Jeg blir alenemor og har rett til foreldrepenger, da jeg nå har arbeidsavklaringspenger, den utgjør 12000 før skatt. jeg kunne jo tenkt meg den engangstønaden, med tanken på baby utstyr som skal kjøpes, så tenkte jeg skulle velge det istedenfor foreldrepenger. Men så får jeg vite at viss jeg velger foreldrepenger så får jeg redusert os i tillegg og vill komme bedre utav det... hvor mye vil jeg eventuelt få i foreldrepenger og os i mnd da? håper det er noen som har peilig der ute :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Du får ikke velge. Det kommer an på om du har hatt arbeid en stund eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 jo jeg vet jeg kan velge.. det har jeg lest og de sa det på nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå