Gå til innhold

Min mann synes det er heeelt tragisk med dinbaby ;) Noen flere med menn som himler med øynene når du henger her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har et "problem" eller noe jeg lurer på, så sier han: ååååå, må du inn å spør på DIIIINBABYYYY nå? Og så ler han og leker overgitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer synes dinbaby er latterlig. Han sier; "ikke spør de hysteriske damene om noe, det fører bare til at du får dårlig samvittighet eller føler deg dum". Og ja, han har nok ofte rett:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Min syntes det er veldig fasinerende med alle de gale menneskene som er å oppdrive her inne..

Også sitter vi å ler litt sammen når jeg har høytlesning av og til.. Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er mer sånn "kan du ikke spørre på det der babyforumet?" hvis det er noe vi lurer på ang. gutten vår, hehe :P Går jeg fra pc'en med denne siden oppe så hender det stadig at jeg tar han i å snoke litt rundt og lese noen innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er fascinert over at jeg bare har vært/er her inne under graviditetene - etter at ungene har kommet har jeg kuttet tvert og ikke hatt noen "tilbakefall". Tror han egentlig er glad for det siste....mest fordi han liker bedre å ha meg mer tilgjengelig, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sitter like mye på Sherdog som jeg sitter på dinbaby. Så han sier ikke noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han liker egentlig ikke at jeg er her for ofte. "Tenk om du blir sånn, kjæresten min." sier han med litt sånn angst-uttrykk. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han ler litt..men på en morsom måte.

Og så kan han si: Ja, spør på DIB du hvis det er noe jeg lurer på..haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husets Herre syns dib har en viss underholdningsverdi - og det har han jo rett i ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det er derfor jeg sjelden tar dette seriøs. Skriver nesten bare tulleinnlegg, og det er ikke måte på hvor mye kvinnfolk kan hakke på en. For damene her inne gjelder det ikke å bare sparke en ned, men det gjelder å spaker mens en ennå ligger nede.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks ingen himling med øynene her, men så vet han ikke så mye om forumet heller, og jeg er bare her nå og da og holder meg mest på trimester-trådene da det er det som er relevant for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...