Tante Blås Squaw Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 I over en uke har han hintet om at ikveld skulle jeg få en overraskelse. Og som den idioten jeg er, har jeg blitt avsindig nysgjerrig og holdt på å gå fra vettet. Men ville han avsløre noe som helst? Neh. Kjiping. Tidligere ikveld forsvant han avgårde "for å hente noen småting", oooog... Jeg har fått marsvin! :oD Tre vakre små pelsdotter! :oD Dette er verdens beste overraskelse! :oD Stua lukter høy og jeg er full av hår og holder på å gli inn i lykkekoma! Klarer ikke slutte å glise! Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Hold deg til bloggen, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Marsvin? Så bra da. Godt å se at du er her, Squaw. Har ikke sett deg på kjempelenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 KOSELIG !! gøy med overraskelser ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Så morsomt!! Så søte dere er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå