Gå til innhold

Noen som har opplevd disse graviditets symptomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år vært på punkt å prikke når det kommer til menstruasjon, nøyaktig på dagen kommer den. Sist kom den 1 dag før tiden(ikke mye å henge seg opp i) Jeg har kastet spontant opp og som oftest om morgene når jeg smører matpakken til ungene, lukta av makrell i tomat gir meg skikkelig problemer. Jeg dør nesten når jeg åpner kjøleskapet på jobben og noen har en åpen pakke med shiten liggende der. Jeg føler nå et skikkelig press på venstre eggstokk og er sliten, har hodepine og kvalme. Jeg får heller ikke på meg flere av buksene og ømmheten i brystene kommer og går(noe den gjør i pms syklusen). Jeg er svimmel flere ganger om dagen, og står jeg i en heis er det av å til slik at jeg føler for å dette om når den stopper. Jeg har den siste uka vært nøye med å ikke drikke så mye men likevell tisser jeg nærmest dobbelt så mye som jeg faktisk drikker. Har også ofte følelse av sykdom som nærmer seg, føler meg rett å slett på randen til influensa når jeg våkner, men dette avtar når jeg kommer meg på føttene. Vekta står i ro (heldigvis). Men humøret suger! Jeg har lyst til å rive hodet av samtlige rundt meg av å til... Gråter og ler omhverandre.

 

Er jeg bare sinnsykt premenstruell eller? Vil også si at sist mens var utenom det vanlige, mørkt blod og kun blødninger når jeg var på toalettet. Ikke samme flodbølgen som jeg eller opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet? Hvis ikke er det nok bare pms ja. Høres jo veldig ut som om du er gravid må jeg si, men om du har så mange symptomer så skulle en test ha slått ut nå. Men du spør om noen har hatt disse syptomene? Det vil jeg tro de fleste gravide har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa rett før mensen kom sist gang og den var negativ. Jeg vurderer å teste på nytt men venter i 9 dager for å se om neste mens kommer. Jeg har ønsket å bli gravid i flere år nå. Har fått PCOS og sliter kan man mildt sagt si. Ei jeg jobber med er dritsikker på at jeg er gravid. Helst vil jeg låne en UL maskin og bekrefte via den. Skal ringe gyn og høre om neste steg i veien for å bli gravid. Har prøvd medisiner, blir igrunn bare dårlige av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...