Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei snuskejentene <3

Jeg er sanndrømt, får opp bilder av ting som kommer til å skje, og vil innrømme at det oftest har vært katastrofeting.. av branner, dødsfall ol. Har alltid fått sagt i fra på forhånd til de nærmeste som vet, slik at det ikke blir kleiment etterpå typ "det har jeg drømt"...

når jeg ser på mange her inne så får jeg "ofte" opp at det ikke vil gå så bra, ser etterpå at de har hatt SA feks.. så lurer på om jeg med viten og vilje skal overse de, eller hva?

Og samme når jeg ser på fødsler, skal jeg skrive at jeg ser smerter eller hastekeisersnitt ol? hadde blitt livredd om jeg hadde fått slike beskjeder selv.. vel, ikke ang smertene da men..

sier man bare de hyggelige tingene eller lar man være å skrive hva man så?

innspill og gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143117024-hvor-stopper-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes også det er en vanskelig balanse gang. jeg har sett to sa'er den på kort tid nå, den første sa jeg ikke noe om, og det gnagde meg opp, så endte med å si det etter det hadde skjedd, den andre var jeg ærlig om med engang. men jeg har da snakket om det på privaten via meldinger. jeg tenker vel egentlig at man ikke skal snakke om død og sykdom, men føler også jeg må være ærlig når jeg får inn at en tidlig spire ikke vil sitte. men jeg velger også noen ganger å ikke se på de jeg føler sånt på.

guri dette ble du vel ikke noe klokere av?? hihi

jeg vet med megselv at det dere får inn på meg vil jeg ha, the good and the bad, men at jeg da vil foretrekke å få det på privaten. men føler jeg er sterk nok til å høre det dere ser, for til syvende og sist har jeg fri vilje, og kan ta litt ansvar for ting som skjer i mitt liv da. nå er jo ikke en sa eller ma noe man har kontroll over, ei heller en kjip fødsel, meeeen kanskje noen takler det bedre forberedt??

synes det er fint at dette temaet kommer opp her, så man kan få litt diskusjon på det :)))

klem fra en veldig tankefull lilja ;)

Nei du skal ikke si disse negative tingene, er ikke etisk riktig :-/ Jeg ser mye sånt jeg også men da velger jeg og ikke svare, og roper de etter meg så kan man jo si at man ikke får opp noe - noe som skjer rett som det er på alle det, betyr jo ikke at det er noe galt for det :-) Eller man kan si at nei du er ikke gravid om du ser en sa/ma ellerno for heller å la de tro at du tar feil ;-)

Men jeg sier hvis jeg ser de får en slitsom fødsel, ser KS(forteller ikke om haste), vanlige gravide plager osv for det må de tåle for en graviditet og fødsel er ikke bare bare selv om noen her tror det ;-)

Det er en fin linje og gå her inne sammen med de hormonelle jentene som er bekymret for alt, som de fleste gravide er - så det bare å balansere, men hold deg på den etiske siden :-)

Men som Lily sier, vi som spår vet dette, så det er en litt annen setting, vi bør tåle det :-) Men såklart er det jo 1 dag over ikm så er det jo ikke SA egentlig, da er det bare en mens men grunnen at de vet at de er gravide er at man tester så jævla tidlig nå! :-)

Men dette er en fin balansegang :-)

tårene triller (hormoner nei?? :P)

godt at noen andre også ser det samme... har fått pm med spm og er livredd for å svare, men føler meg samtidig slem fordi jeg gjerne ønsker å spå og synes det er så åpenlyst at jeg ikke har sett noe bra..

Tror jeg ble klokere av at du også er usikker, man får rett og slett veie det opp der og da.. og event ta kontakt i ettertid å si det som sant var, eller støtte opp..

Er også veldig opptatt av at mine seende venninner er 100 % ærlig om hva de ser.. og det er vi alltid med hverandre.. alt fra hvordan festen ihelgen utarter seg til eller om man har dårlige vibber rundt den nye typen til venninnen.. Selv om forholdet kan vare og vare, så sier vi hele tiden at nei.. det blir ikke du og han .. vi snur ikke for å støtte opp engang ... :/

Men er en liten gjeng med veldig sterk intuisjon og noen kan heale, andre ser i kort, i kule eller følger magefølelsen.. jeg drømmer og ser bilder.. det har jeg gjort siden jeg var en liten pike, og har i ung alder varslet min beste venninne at hennes bestefar kom til å gå bort "snart".. et døgn etterpå var han død.. og det var lungebetennelse bak røykhosten som tok hans liv..

så å sitte her å lese spm, med en liten historie bak slik at jeg får opp bilder gjør meg faktisk mer vondt noen ganger enn godt.. Jeg lover å være ærlig med de som ber om det, og ber om forståelse for at jeg ikke ønsker/makter å svare hvis det er noe jeg selv ikke hadde ville vite av noen som ikke kjenner meg..

rotete innlegg.. anywho.. godt å få det ut av tenkeboksen!

suss :-*

Annonse

du er fin du starquality :)))) og det er godt at vi er flere om samme dillemmaer :)

og på toppen av det hele så leser nok mange av de som vil bli sett på denne tråden og får litt innblikk i hvordan vi har det og kanskje skjønner at vi ikke alltid kan, vil eller får opp noe på dem :) det er ikke fordi vi ikek vil eller har lyst, men noen ganger bare det beste valget :)

stor koser meg her inne!! og er så glad for at jeg sneik meg inn igjen her for noen uker siden ;)

og forresten det du så på meg og mannen traff godt, og ligger i hodet nå når jeg er i tenkeboksen ;)

sove godt! og ha gode drømmer!! varme klemmer

Hei, jenter:)

Jeg kjenner meg litt truffet på det WhiteLilymedtreknopper skriver, da jeg regner med at det var min MA du tenkte på som ble fortalte i ettertid. Jeg kjente at jeg ble lettet da du fortalte det, for det var det som hadde vært "følelse" min fra starten, at dette ikke kom til å gå bra. Men på den andre siden er jeg glad du ikke fortalte det før det skjedde, for en har hele tiden et håp om at en tar feil:) Og jeg regner med at den dagen spiren sitter igjen og det er ment til å vare, så kjenner jeg nok det også på kroppen. Da du fortalte meg det, så veide du det frem og tilbake og tok en rett avgjørelse i å fortelle det for det fortalte meg at følelsen min var rett. En bekreftelse på at jeg kjenner meg selv.

Dere gjør en fantastisk jobb her, og så må dere vurdere og overvei hva som bør fortelles, det tror jeg dere ser også, om de dere spår "takler" svaret. Noen ganger får en svar en ikke ønsker, men sånn er jo bare livet.

Og jeg kommer nok til å fortsette å spørre der om hva dere ser;) Ikke for å henge meg opp i tider og mndr, men fordi jeg syns dette er vanvittig spennende!!

Keep going, girls!!

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥:

Det var deg jeg tenkte på når jeg skrev det iallefall, for jeg visste jo, og sa det til flere at var du gravid så kom du til å miste, men jeg kunne ikke få meg til å si det til deg ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥... derfor sa jeg nei, du er ikke gravid - beste måten jeg kunne gjøre det da, så fikk du tro at jeg tok feil :-)

Men gikk ett par runder med meg selv etterpå og følte at jeg måtte fortelle deg det, og jeg håper det iallefall ikke gjorde ting verre for deg :-/

Det var det, Athina! Jeg kjente meg bare så igjen på det Lily skrev, men etter at jeg la meg begynte det å demre at det ikke var henne, men deg:) Uansett gjelder det jeg skrev over. Jeg er takknemlig for at du fortalte meg det, det skrev jeg til deg også, mener jeg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...