Gå til innhold

blir man tjukk av å drikke mye te og suketter?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg flere kilo de siste månedene (7kg), og klarer ikke å se at jeg har gjort noe annerledes enn å drikke mye te.

Jeg drikker te i stedet for kaffe på jobb, og det blir noen kopper i løpet av dagen. Jeg bruker 4 suketter i hver kopp.

Trodde ikke det var noen kalorier, eller at man la på seg av det. Tar jeg feil??

Fortsetter under...

Nei. Det blir man ikke.

Du har ikke blitt mer inaktiv da? Slik at du ikke forbrenner like mye som før? Eller at du sover dårlig? Søvnmangel kan gi vektøkning. Eller at du spiser mere druer, tørket frukt, nøtter osv?

Jeg skjønner ingenting..

Jeg har vært det veldig bevisst etter jeg begynte å legge på meg, og har begynt å spise mye salat i stedet for brød osv. Likevel stiger vekta. Tok graviditetstest, og var ikke gravid. Gjør ingenting annerledes enn jeg gjorde for 4 mnd siden.. :(

HI

Been there, done that.

Få legen til å sjekke stoffskiftet og hormoner og litt sånn...for meg var det uforklarlig, ti kilo opp på tre månder eller noe. Og jeg hadde faktisk ikke forandret på noen ting. Men de forsvant igjen etter enda sunnere kosthold og mer aktivitet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...