Gå til innhold

Alle med barn i hus.. hvordan er støynivået? Høylydte barn inne eller ute stemme ute?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det stort sett stille å rolig... 4åringen snakker alltid med "innestemme" og babyen gurgler.. som en baby gjør... Mange venninner osv påpeker så rolig jeg har det selv om de begge leker i stua..

 

Er det ikke sånn det skal være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det bare er oss har hun vanlig stemme, men med en gang det kommer fok på besøk så blir hun ganske så høylytt og gjør det meste for å overdøve oss. Men så er hun bare 11 måneder også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tre unger fra 4 år og nedover. En hører dårlig, så det er veldig høylytt til tider dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØYT!! Vi har en på 2,5 og en på 3,5 - snart 4.

 

De er kjempe høylytte! Jeg blir helt gal, hysjer på dem hele tiden.

 

De hører ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må stadig minne jenta på 2,5 år på å dempe stemmen - hun er ganske så høylydt når hun blir ivrig. F.eks hvis hun ser katten på verandaen, eller noe;-) Når hun leker i stua og holder på for seg selv, nynner hun på en sang. Hun er nesten aldri helt stille... Håper babyen som kommer ut om 2 mnd ikke skriker mye, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt! 2 og 4åring her.

Tror det er mer naturlig enn et rolig og musestille hus når man har barn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5-åringen bruker konsekvent utestemme inne, uansett hvor mye vi prøver å få henne til å dempe seg. Varer ca et halvt minutt av gangen, og så er det på an igjen! Ingen av oss voksne er særlig høylytte, og hørselen hennes er det ingenting i veien med, så jeg antar maxvolumet er noe hun har lagt seg til i barnehagen...

 

Regner med at hun kommer til å lære opp lillesøstra grundig på det punktet...;-) Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 og 4 år. Egentlig veldig rolige gutter. Leker fint, men kan selvfølgelig krangle og sloss innimellom, men alt i alt veldig flotte gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er støynivået vekslende. Noen ganger leker ungene stille andre ganger er det mer bråk, men det er ikke nøvendig vis ungene som roper høyest eller bråker mest. Det kan like godt være jeg som roper beskjeder fra annenetasje og ned som ungene. Jeg liker at barn tørr å bruke stemmen sin skikkelig. Helt stille barn har jeg liten sans for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...