...♥... Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Var hos lege for 14 dager siden, og hun er et skikkelig surrehue for å si det mildt... Sist jeg gikk gravid fikk jeg innkalling til ul etter 4 dager, men nå har jeg enda ikke hørt noe... Er det vanlig at det tar så lang tid...? Og med det samme jeg holder på her: når bestilte dere første jordmortime? Har altså hatt første kontroll hos lege, men ønsker å bruke jordmor videre (gjorde det sist også), men husker ikke når jeg var inne til første jordmorkontroll... Er jo tross alt 2 år siden sist...
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Heisann, på et skriv jeg mottok av legen min på første kontroll, står det et forslag til anbefalt opplegg som følger: Uke: 8-12 Første kontroll lege 18 Ultralydundersøkelse (fikk legen til å bestille til meg) 24 Jordmor 28 Jordmor 32 Lege 36 Jordmor 38 Jordmor 41 Jordmor Dette er da KUN et forslag, under en normal graviditet uten komplikasjoner. Noen ønsker mer, noen mindre. Man kan selv velge om man vil gå til jordmor eller lege. Jeg er nå i uke 20, og bestilte time til jordmor i uke 24 (sånn ca) Ha en strålende fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå