Gå til innhold

Nesten 3 uker over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag er jeg tre uker over IKM, men jeg har enda ikke turt å teste. Er så redd for at testen skal være negativ. Føler meg ikke gravid, er mer trett enn vanlig, brystene er blitt litt større og brystvortene er litt endret, men jeg er ikke kvalm. Har prøvd en stund å bli gravid nå, og man blir så skuffet når testene viser negativ hver gang. Kan jeg være gravid selv om jeg ikke er kvalm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan være gravid uten å være kvalm! :)

Jeg var ikke kvalm en eneste dag med førstemann,kun veldig trett,ingen andre symptomer eller noe som gjorede at jeg følte meg gravid før magen begynte å vokse i uke 11-12 ;)

Lykke til med testing :)

Skrevet

Ta en test! Jeg tror du er gravid jeg. Jeg ble ikke kvalm før jeg var to mnd på vei. Da begynte jeg å spy som en gris. :P

Skrevet

Takk for svar. Skal ta en test i morgen tidlig. Gruer meg. Krysser fingre og tær for at den er positiv.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Krysser fingrene for deg, og hold oss oppdatert da;)

Jeg ble forresten ikke kvalm før i omkring uke 8-9, og eneste forskjellen jeg merket var forsinket mens og litt ømme pupper.

Skrevet

Fikk positiv test!!!! Herregud så overrasket jeg ble. Tok en CB digital test. Var forberedt på at det skulle være noen minutters venting og et svar som viste ikke gravid, men så, etter ca 30 sek viste det Gravid i displayet.

Er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Håper spira klamrer seg fast og alt går bra!

Skrevet

Så bra! Gatulerer:)

Skrevet

Gratulere så mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...