Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 blir irritert av det.. På tide å grave seg ned? Flere venner av meg viser at jeg er det store stygge ulven, siden jeg velger noe de har vanskeligheter med å akseptere. Jeg har valgt noe som gjør at det blir bedre før meg i lengden. Det føles best før meg! men altpåtil skal de lasse på med dårlig samvittighet og prøve å grave meg laaangt ned i gjørma, når jeg enda ikke har kommet helt opp! Skjønner det blir litt vanskelig før dere som leser, og skjønne helt, siden jeg ikke har mer med.. Men argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Skjønner faktisk mer enn du tror.. Men som en sa til meg: Nå er det på tide at du tenker på deg selv. Du må jo også ha det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Hihi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Ja,hihi, syntes det var et morsomt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Hehe.. HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Haha.. Ja, da er du vel den store stygge ulven da Hva har du gjort? trent på treningsstudio mens barna var hjemme med pappan? - eller kanskje du til og med har tatt dem MED på treningsstudioet ETTER barnehagen? Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Del Skrevet 8. april 2011 Noe i den duren, ja!! Jeg er så fæl! HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå