Gå til innhold

Jeg har ikke tatt initiativ til sex på et halvt år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter årevis der jeg ALLTID har tatt initiativet, og fått nei 95% av gangene, så bestemte jeg meg for at nok var nok, og at jeg ikke skulle ta initiativ til sex flere ganger, før han hadde gjort det èn gang.

 

Det er seks mnd. siden i dag.

 

Resultatet: Vi har ikke hatt sex på 6 mnd.

 

Er det egentlig rart at folk er utro spør jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har detpå samme måten me og... Husker ikkje sist me hadde sex :( Begynner å lure på om han rett og slett synes det er avtennande med stor mage... (Gravid uke 39 no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prate om det ja... når jeg ymter frempå om det. Så sier han at han er strålende fornøyd med "sexlivet" vårt og at han ikke har tenkt over at det begynner å bli en stund siden.

 

Han har alltid vært sånn. Men da vi ble sammen så tolket jeg det bare som at han var sjenert/usikker/uerfaren og at det ville endre seg når han ble tryggere på meg.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke han ble litt overrasket og forvirret, kanskje en smule usikker??

 

Jeg er en type som aldri tar initiativ, det låser seg helt for meg, enda jeg kan være skikkelig kåt. Jeg har litt dårlig selvbilde og det kan jo tenkes det er en iboende frykt for å bli avvist som styrer meg. Selv om jeg vet at jeg hadde taklet det fint det også en gang i blant. MEN de siste månedene har jeg virkelig prøvd å ta initiativ, og nesten bare fått avslag...enten var jeg for brå eller for prøvende og forsiktig eller for grov og plums på, eller så passet det ikke eller gud vet hva. Sukk...så nå har jeg gitt beskjed om at jeg er ferdig med det der, han får ta kontakt når han vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.50 igjen:

 

Sorry, leste ikke godt nok:

 

Hvis dere i årevis har hatt sex kun når du tar intitiativ og da bare 5% av gangene du spør, er det ikke på tide å ruske opp i gammel skit og legge kortene på bordet? Noe stemmer jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker han fortalte da v i ble sammen at han var veldig uheldig med xene sine, at de hadde hatt lite - nesten ingen sex, og at han syns dette var trassig.

 

Og jeg tenkte at huff, for noen damer han har hatt da.

 

Men nå tenker jeg jo at om han var slik som nå med xene sine, så er det jo ikke så rart at de aldri hadde sex.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden det var ei dame som skrev her inne at hun ikke hadde sexlyst og aldri hadde sex med mannen sin. Hun fikk virkelig passet sitt påskrevet, hun var en egoitisk drittkjerring som ikke fortjente å være gift, og hvis mannen hennes var utro så kunne hun bare takke seg sjæl.

Så jeg antar at det generelle dib-svaret vil være: gå og pul noen andre så slipper du frustrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...