Gå til innhold

Kjenner "alle" ligamentsmerter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke ligamentsmerter i mine to tidligere svangerskap men denne gangen har jeg hatt det et par ganger å det gjør forferdelig vondt!

Men de går jo like fort over som de kommer, heldigvis!

For dere som lurer på hva det er og hvordan det kjennes ut så er det livmorbåndene som holder livmoren på plass som gjør at disse smertene kommer, hos meg kommer de som regel når jeg reiser meg brått opp eller snur meg i sengen, å de har kommet når jeg har nyst også.

Da hugger/strammer det til i lysken/siden av magen akkurat som når du får et sting i sida/hold

visste ikke at det var navnet på disse smertene..hadde det i første svangerskap, og har det også i dette svangerskapet... det var faktisk det første tegnet på min graviditet denne gangen....når jeg kjente det var jeg skråsikker på at jeg var gravid....og testen var positiv....disse smertene fikk jeg i uke 5..

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg hadde ikke det sist, men fikk det natt til søndag og igår kveld.. og FYSØREN det var så vondt!! Synes det nesten var verre enn de verste riene jeg :P Hadde det på høyre side og baki ryggen.. Kjentes ut som jeg hadde en kniv i siden.. fysj og grøss. Men gikk bedre med en parcet innbords, og at jeg måtte legge meg å være helt i ro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...