Gå til innhold

Har lyst på et barn til, men mangler et soverom..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De 2 vi har er 3 og 5 år, gutt og jente og de har aldri delt soverom.. får vi en til vil nr 2 være ca 4 år når neste kommer (om det klaffer snart). Kanskje litt kjedelig å dele rom med en 1-åring når han er 5?!

Dyrt med større bolig også..det har vi ikke råd til.

Vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og søsteren min delte rom og det er fire år i mellom oss :) Men jeg husker at hun lå i babyseng hos mamma og pappa det første året eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dere absolutt få flere barn når dere hverken har plass eller økonomi? Vente noen år, kanskje økonomien har bedret seg, så kan dere få to til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg delte rom med lillebror til jeg var rundt 11 år. Det er 5 år mellom oss og det gikk bare brillefint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke vil ha for mange år mellom barna, og vi har økonomi til et barn til selv om vi ikke har råd til å kjøpe nytt hus akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har lyst på et barn til, så burde da virkelig ikke antall rom være det som stopper dere!!!

Herregud, hvor mange barn har vel ikke delt rom opp igjennom? Det er ikke sånn at alle barn MÅ ha egne rom. Det vokser opp folk i små stråhytter rundt omkring også, uten at de får varige men av den grunn. nei dette med egne rom er en luksusgreie kun noen i vesten driver med. Jeg kjenner flere som har rom nok til at alle barna skal ha eget rom, men som likevel velger å la barna dele - fordi barna ønsker det selv!

Nei, kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...