Gå til innhold

hva hadde dere gjort.... ang.plaging i barnehagen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere anledninger fått høre fra barnet mitt at andre barn i barnehagen har vært fysiske. Det er snakk om slåing og lignende. Det er de samme barna det gjelder, og det er 3-4 stykker mot en. Jeg er klar over at det kan ligge mer bak enn det jeg får høre om, men jeg reagerer likevel på at det er flere som går sammen mot èn. Skal også nevnes at de er et par år eldre, de som har gjort dette.

Jeg nevnte det i barnehagen første gangen det skjedde, men jeg er redd for å bli oppfattet som en slik forelder som aldri tror ens eget barn gjør noe galt. For det hender det altså.... Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med bhg, si det som det er. Si samtidig at du ikke prøver å male hvite vinger på eget barn, men ta det opp - ikke la det utvikle seg.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta det opp med de ansatte, slik at barnet ditt ikke får altfor mange varige mèn av dette.

Jeg har vært borit lignende i den gamle barnehagen til barnet vårt.

Der var det spesielt 2 barn som mobbet (fysisk) mitt barn.

Jeg tok det opp med barnehagen, men de ignorerte det ganske lenge, dvs, de påstod at de hadde gjordt alt de kunne for å få en slutt på mobbingen, men de klarte det ikke. Ble visst for vanskelig for de å hamle opp med 2 toåringsmobbere.

Det hele endte med at jeg måtte ta barnet ut av barnehagen,da barnet hylskrek fra h*n stod opp om morningen til jeg leverte h*n. Ble for tøft for meg å vite at barnet ikke hadde det bra i bhg, så det endte med at jeg sa opp barnehageplassen, og holdt barnet hjemme til jeg hadde fått plass i en annen bhg, noe som heldigvis ikke var ett altfor stort problem.

Har hørt at det er en god del barn som har sluttet i den barnehagen i ettertid, så regner med at tilstanden ikke har bedret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...