Gjest Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 huff å sent tiden går,dama er bare 7+1 i dag,heldigvis blir det tidlig UL i morgen da,men syntes de 12 første ukene kan bli ferdige iallefall
Atterengang Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Hei:) Tiden går jo sakte, men allikevel fort! Hver lørdag når jeg går inn i en ny uke, tenker jeg alltid at wow, så bra det skal bli å komme til neste lørdag å enda en uke lenger på vei..Er 9 uker på lørdag, men tenker tilbake at et i grunn faktisk har gått ganske fort.. Nå er det snart bare 3 uker til, så er det 2 trimester, å tenker at etter det går nok tiden uuuutrolig fort.. Så har bestemt meg for å bare nyyyte;) Å imorra får du sikkert sett hjertet som slår, så da kan du slappe av enda litt til;) Lykke til imorra:)
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 jeg også synes disse 12 første ukene går seint... Sikkert for at at jeg går rundt og er redd for at det skal gå gale, selv om jeg sier til meg selv at det går bra Jeg er 9 uker på vei!
Gjest Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Da ble det dårlige nyheter hos gynekologen i dag,naturens gang er noe dritt,merker jeg blir fort sint i dag ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå