Gå til innhold

Tror dere på alt som blir skrevet her inne?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, langt ifra. Men det kan likevel bli gode, spennende og høylytte diskusjoner av historier som bare er fiksjon. De tar ofte opp aktuelle og interessante tema og da er det ikke så interessant om det er sant eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil nei. Mange som ikke gjør annet enn å sitte på forumet her, og dikte, og desperat skal ha oppmerksomhet. Spør om de mest idiotiske og irrelevante ting det er mulig å komme på. Dette er et forum for gravide, ikke hvorvidt den og den hadde sex i paradise hotel eller ikke, eller, som. f.eks et av inleggene ikveld; Noen som kan hjelpe fordi disse h..... jordmødrene aldri svarer på spørsmål???

Skal disse jordmødrene svare på spørsmål døgnet rundt eller???

Det gårt an å reise seg fra stolen, og ringe til en jordmor, eller dra ned dit...NEEEEIII her hyler vi løs om alt og alle!

Noen her inne bør gå i seg selv, og få seg et liv. Verden stopper ikke om du er gravid, og er det problemer ring en lege, og ikke legg det ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er IKKE bare for gravide, anonymforumet deles også med Din Baby...så jo, dette er et forum for hvem som hadde sex med hvem i paradise hotel og hvilken kjendis som ble arrestert forrige helg. Hvis du bare vil ha babypreik, får du gå inn på de ulike trimesterforumene eller terminklubbene. Personlig er jeg dritt lei alle baby-og gravidinnleggene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fluss med forum som ikke handler om graviditet og mange her som ikke er gravide eller som har ønsker å bli det (dette er også for folk som tilhører BAM og Dib). Er forresten enig med deg i at det er skremmende hvor stor tillitt mange synes å ha til svar de finner på nett fullstendig uten kritisk sans til hva som blir sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke tar jeg stilling til om ting kan være sant heller. Det er ofte irrelevant. Er det et tema som engasjerer bryr jeg meg ikke om hi faktisk har et barn som skal begynne i barnehage eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...