Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke merket særlig til hormonene, men endre seg gradvis etter jeg passerte syv måneder. Og nå har jeg vært sur og gretten i tre dager! Det er så frustrerende, for det går jo bare utover de jeg er glad i! Og de irriterer meg sånn akkurat nå -uten at det er noen fornuft i det!

Og jeg er irritert når jeg kjører bil, og noen går i gata, eller noen kjører for sent -eller for fort og ligger i rompa mi.

Jeg er irritert for at ting er vondt. Irritert hver gang jeg må reise meg. Irritert når jeg tenker på middag, for ting smaker ikke godt.

Irritert på alt mulig! De dumme hormonene!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! irritert på alt og alle pga ingenting... :)

Plutselig kommer tårene i full storm uten grunn i det hele, og alle rundt meg lurer på hva de har sagt eller gjort galt.. :)

Skrevet

He he. Og kan man ta seg sammen? Nope, helt umulig! Godt vi nærmer oss slutten! ;o)

Skrevet

Jeg har det også på samme måte.

Eks: Min sambo spurte helt vanlig her en kveld: Skal vi hive inni en pizza kanskje?

Ut av det blå brast det ut av meg: Du og den jævla pizzaen din! Eneste du tyter om.

Haha, staakkars.

Heldigvis har han forståelse :)

Skrevet

Jeg er sur jeg også, men mest på morran. Da får mannen virkelig høre det. Jeg kjefter og kjefter for alt og ingenting. Og jeg hører hvor urimellig jeg er når jeg er midt oppi det også, uten å klare å gjøre noe med det. Men nå er det jo ikke så lenge ijgen da :-)

Skrevet

Huff, jeg også!! Og tårene kommer for hver minste ting, og jeg orker knapt å ta meg av 2-åringen som synes det er veldig gøy å løpe vekk HVER GANG vi skal skifte klær, pusse tenna osv.... I går begynte jeg å hylgrine , er så sliten!! Måtte si til lilllemor at "mamma har aue, derfor gråter hun", Stakkars tuppa! Heldigvis er samboeren veldig forståelsesfull, og han har jo gjennomgått dette en gang før, har sett meg sånn før ja ;)

Skrevet

Jo, også stakkars svigermor da! I går ettermiddag holdt jeg på med kveldsbadet til lillemor, og hun var såååå grinete og trøtt etter bhg, og skulle IKKE gjøre NOE av det jeg sa.....ble full ståhei, og jeg på gråten osv.....Plutselig står svigermor i stua: "Jeg har med iskrem og jordbær jeg, skal vi kose oss litt?" "Nei det er det SISTE vi skal akkurat nå, lillemor skal iallefall IKKE ha IS, hun skal i SENG!"

SÅ frekk mot svigermor som bare ville være snill.....jaja

Skrevet

Er nesten så det er stygt å si det, men:

GUD SÅ DEILIG Å SE AT DET IKKE ER BARE MEG!!! =) *hehe*

Det er så fælt å både se, høre og kjenne at man er helt urimelig, men alikevel ikke greie å stanse eller gjøre noe med det....

Samboeren min, stakkars, fikk erfare hormonene på Ikea i går, med masse folk rundt... Jeg kunne tydelig se ei dame bare snu seg og se rart på meg... =O *mega-pinlig*

Men heldigvis så har vi vært gjennom det en gang tidligere og vet det går over. I tillegg til at jeg i et "klart øyeblikk" fikk gitt uttrykk for at jeg virkelig ikke mener å være så bitchy, men desverre ikke klarer å stoppe når det først har begynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...