Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg tok ny el-test isted, og den var positiv for tredje kveld på rad. Trodde testene ikke skulle være positive så lenge jeg? Nå skal det sies at testen var enda sterkere i kveld enn igår og iforgårs, men testene har vært positive alle tre gangene. Igår og i forgårs var streken like sterk som teststreken, og i kveld var streken sterkere enn teststreken. Nå håper jeg at dette klaffer, for nå bør jo virkelig eggløsningen skje snart. Vi la inn aksjer både igår og forgårs, og jeg må vel hoppe på mannen i kveld også. Hehe... Har dere opplevd positive tester i minst tre dager?
strikkedilla Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg har fått positive el-tester 4 dager på rad en gang. Den 5 dagen fikk jeg også positiv test, men da var det en graviditets-test! Kanskje du er gravid?!! Lykke til!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2011 Er nok ikke gravid. Har lange sykuser (rundt 45 dager), og har testet etter EL fra en uke etter jeg var ferdig med mensen. Har også tatt ett par graviditetstester underveis, senest for ett par dager siden, og de er blendahvite.
Gjøkeredet③ Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Du hadde nok EL den første eller andre dagen du testet, men det kan rett og slett være at du har en kropp som bruker litt tid på å kvitte seg med hormonene og andre "avfallsstoffer" ;o)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 7. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2011 Håper det. Hatt murringer og stikking i magen litt av og på de siste seks dagene igrunn. Jeg kommer uansett til å teste frem til testen blir negativ igjen, å så er det bare å smøre seg med tålmodighet til jeg kan begynne med graviditetstest istedet. Jeg lurer på om jeg kan ha hatt en SA forrige pp. Er det mulig å ha en SA uten å teste positivt i det hele tatt med graviditetstest? Forrige mensen var 10 dager senere enn normalt, jeg tisset ofte i perioden før mensen, jeg hadde murringer i magen i to uker, og jeg hadde kvalmebølger. Mensen var litt kraftigere enn vanlig, og varte en dag lenger enn vanlig.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2011 Jeg tok en ny test før jeg la meg igår med et annet merke, og den var negativ. Å så testet jeg nå igjen med det merket jeg har pleid å bruke, og da var den positiv. Fjerde dag med positiv test??!?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå