mariabee Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Lurte litt på hvordan vi skulle gjøre det. Vi skal besøke foreldrene våre og være halve påsken en plass og resten en plass. Det tar plass i bilen og vi må prioritere. Vognbag eller reiseseng til natten? Hun har aldri ligget i reiseseng, dessuten er den helt nede ved gulvet, bunnen, så er litt skeptisk. den er mørk og, så ligger liksom ned i en liten hule der ja. Hva gjør dere på tur?
Gjest Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Vi har ikke vært på tur enda, men kommer nok til å ta vognbagen når vi skal en plass. Vognbagen er en trygg plass som babyen er vant med, mens en reiseseng er stor og ukjent. Kan fort bli urolige kvelden og netter da.
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg ville tatt med vognbaggen jeg. Trygt og godt. Kjent lukt osv. Reiseseng tar gjerne litt stor plass i både bil og på soverom.
*Nøtta* Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Jeg har prøvd begge deler. Jenta mi er veldig lett å ha med å gjøre når det kommer itl å sovne,og er borte før jeg har kommet meg utav rommet. Da vi var på besøk og hadde vognbag,var hun urolig hele natten..våknet og styrte. Her i huset ligger hun kun i vognen på dagtid for små dupper. men når jeg besøkte min far,hadde jeg reiseseng,og det var som hjemme... sovna med en gang og sov hele natten.
Smørblomsten<3 Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Barna mine har aldri likt å ligge i de store reisesengene. Som du sier ligger de da nede på gulvet - og reisesengen er i tillegg stor. Dersom barnet fortsatt får plass i vognbag'en og liker seg der ville jeg bare tatt den med. Vedr reiseseng så har jeg en slik som du kan pakke helt kompakt, et slags lite "telt" - den er veldig grei for de minste - av denne typen : http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/reisesenger/pop-up-travel-cot-de-luxe.html
Brillemamma Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Hvor gammel er babyen da? Får han plass i vognbagen og det ikke blir trangt å ligge der en hel natt, så ville jeg tatt vognbagen. Vi har gjort det frem til nå. Nå er hun 6mnd, og å ligge i vognbagen hele natten blir litt trangt... Men nå sovner hun fint i reiseseng, så det går greit. Men når hun var mindre hylte hun før jeg hadde fått lagt henne nedi reisesengen...;P
mariabee Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2011 Hun er rett over 4mnd allerede blitt. Får grei plass i vognbagen, men om natten ligger hun jo med hendene rett ut til sidene, så det blir jo litt verre med i vognbagen. Så lurer på om det da kan bli mer makking i stedet for. Om i så tilfelle, får vi snike henne opp i sengen til meg og pappan. Det løser seg vel alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå