Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Smakte en salat for en stund siden med bacon i og den var utrolig god. Nå snakker jeg om grønn salat, ikke påleggsalat;) Skal lage salat til et gjeng i morgen og vurderer ha bacon i. Noen som bruker det? kan jeg bruke sånn smårettbacon? Og hva annet passer til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har bacon i salaten innimellom. Kjempegodt! Pleier å ha det vanlige, så pasta (gjerne de skålene, vet ikke hva de heter), ost og bacon. Kjempegodt med kyllingkjøtt inntil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Smårettbacon er fæle greier. I salat bør det være sprøstekt bacon, smuldret opp. Smårettbacon er bare fett og slintrer. Ikke ok i en salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Åh, jeg bruker å lage en salat som metter og er knallgo' (syns vi da) isberg rødløk kindey bønner (er det sånn det skrives) maiskorn fetaost i terninger sprøstekt bacon i terninger eller stekt kylling med godt krydder (la kjøttet renne av seg på kjøkkentørk) agurk ruccola babyspinat grønt eple vannmelon (om du får tak i) også serverer jeg foccacia med olivenbiter og eventulet små baconbiter ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Takker for svar:) Da har jeg fått et godt utgangspunkt:) Og du har nok rett ang smårettbacon. Var derfor jeg var litt usikker. Blir nok annet bacon ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå