Gå til innhold

Noen som kjøpte groupon på lekmer.no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går det bare an å bruke en kuppong om gangen? Ser sånn ut, men teit det da, sto jo at man kunne kjøpre så mange man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerte på det samme, og sendte klage til både lekmer.no og Groupon. I følge Forbrukerrådet skal et gavekort kunne brukes på samme måte som vanlige penger, med mindre noe annet er avtalt på forhånd. De har ikke lov til å endre vilkårene for bruk av gavekortene etter at avtalen er ingått.

 

Bare bra om flere klager, det virker som de innser at de har dummet seg ut, og de virker innstilt på å etterkomme klagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bestilte en gang jeg nå. Men kjøpte jo for 250,- da så kom porto på 49,- Har kjøpt 5 gavekort jeg, så helt idiotisk at jeg skal betale 49,- 5 ganger. Hadde jeg visst det, hadde jeg ikke kjøpt.

 

Da venter jeg med å kjøpe flere da.

 

Kunne heller ha kjøpt et større gavekort for 500,- da hvertfall. Idiotisk.

 

Samme med lille martine og. Kunne kjøpe så mange kort man vill, men etter på nekter de å la meg bruke mer enn ett. Selv om jeg har gitt det bort til andre. Teit. Angerer seg etter på liksom-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjøpe så mange man vil, men bare bruke en pr kjøp. Det står alltid nederst i betingelsene, så jeg regner med at det sto på denne også.

Var denne dealen idag. Fant den ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden. Kan ikke husek det stå en deal per kjøp. Det sto bare kjøp så mange du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...