Karen77 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg har testet positivt på fryseforsøk etter et mislykket fersk. Er nå i uke 6 og ble plutselig bekymert på om jeg ville merke hvis jeg mistet, siden man ikke får blødning med progynova. Har ikke UL før i starten av mai og redd for hva som kan møte meg der hvis man ikke kjenner eller ser noe. Noen som vet? På forhånd tusen takk.
MK73 Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Hvis du skulle være så uheldig å spontanabortere, så gjør du det uavhengig av Progynova. Dersom du skulle få en missed abortion, så vil du ikke nødvendigvis merke det på en god stund - men det er også uavhengig av Progynova. Husk imidlertid på at når man er kommet så langt som deg, så er det gode odds for at dette går bra!! Selv om det er vanlig å miste, går det bra med de aller fleste svangerskap når egget først har festet seg godt og man er forbi IKM (som i ditt tilfelle). UL-kontrollen din er da ganske sen? Det er kanskje pga påsken? Det vanligste etter IVF er UL rundt 7-8 uker. Mest sannsynlig går det helt fint med deg - og så lenge du ikke blør og har smerter så er det ingen som helst grunn til å tror at noe er galt. Lykke til!
Karen77 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Takk for fint og klokt svar. Det er pga påske, ja, at UL blir så sen. De ville ikke gjøre det før itilfelle det var for tidlig å se noe. Skal prøve å slappe av og tenke positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå