Dossa :) Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg skjønner ikke hva som skjer med kroppen min. Syklusen må jo helt på bærtur. Jeg hadde mens 17. mars og blødde da de dagene jeg pleier å gjøre. Fredag 1 april blødde jeg litt, og det stoppa dagen etter. Den lørdagen tok jeg en el test og den var positiv. Så merket jeg nå nettopp at jeg blør igjen. Hva skjer, er det noen av dere som har opplevd så mye små blødninger? Jeg har aldri små blødd uten at jeg ikke har tr på besøk. Hater når ting ikke er som det skal. Hva tror dere det er som skjer med meg?
mari dukka Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 hei!karnskje du har urininfeksjon....e små bløde da jeg gikk med nummer to....og d var urininfeksjon
Dossa :) Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Takk, det har ikke falt meg inn at det kanskje kan være det. Små blødningene har stoppet opp igjen. Jeg hadde et ør lite håp om at spiren satt denne gangen, men det håpet er helt borte nå Får satse på en januar baby Er det flere som kan vite noe?? Opplevd lignende?
mari dukka Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 huff så syn......sitt bare å hoper på en positiv test e nå......
bomsa Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Hallo..:-) Jeg har aldri opplevd noen småblødninger, så det har jeg ingen råd for. Men jeg har hatt mine omganger med urinveisinfeksjoner (utenom graviditet da) og har aldri opplevd å blø fra vagina av det. Tisset kan være litt blodfarvet, men ikke rent blod. Jeg opplever det også veldig smertefullt, så det er ingen tvil hos meg når infeksjonen er på tur. Det at man kan blø ved en infeksjon i graviditeten har kanskje noe med at slimhinnene er skjøre og ikke tåler så mye? Er du i tvil så finnes det hjemmetaster for urinveisinfeksjon på apoteket. Det er jo veldig vanlig å ha småblødninger i begynnelsen av svangerskapt sies det så jeg håper nå mer på det en en kjedelig urinveisinfeksjon..:-D Ja, det fnnes også hjemmetester for graviditet på apoteket også..:-D Lykke til Dossa
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Det kan jo være at du er gravid. En el-test vil jo ofte slå ut positivt da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå