lykkeligalene88 Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Hei Jeg er en alenemamma på snart 23 , som har en sønn på 7 mndr. Plutselig så bestemte jeg meg for å flytte til stavanger, for å skifte litt miljø og starte livet på "nytt" Skal studere og håper på å treffe noen å dele nettverk med, da jeg blir veldig alene iogmed at jeg kunn har 1 kusine og hennes type som bor i Stavanger , og dem har ikke barn . Så det jeg håper på er å kanskje finne noen her å bli kjent med, og mulig få noen tips, da jeg må finne leilighet, søke BHG plass og virkelig starte helt fra skrætsj Noen syntes kanskje jeg er gal som gjør dette, men det er noe jeg virkelig brenner for nå og da må det gjennomføres Har vært i Stavanger en gang og jeg virkelig elsket det Håper på noen tilbkemledinger , og gleder meg til å bli kjent å dele historier Mvh Amanda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatiljente-09<3 Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Er alenemamma selv og bor ca 20 min utenfor stavanger.. har en datter på 18 mnd.. om du skal ha en leilighet til dere med 2 soverom er det utroooolig dyrt å bo i selve stvg, men billigere lengre ute på "landet".. lykke til og send meg en pm om du vil ha kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå