Gå til innhold

Hvor lang tid har du gått uten sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Näh hvor lenge kan det väre?

Noen uker? En måned kanskje? Ikke sikker.

Enda har jeg da värt singel i flere perioder. Hmmm... glad i sex jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun hatt en sexpartner, og vi er fortsatt sammen. Så etter jeg ble seksuelt aktiv er maks 2 mnd. Dette på slutten av sv.skapet, pga vonde åreknuter nedentil ol.

 

Jeg synes dette er LENGE, men det er jo individuelt hvor ofte par (og single forsåvidt) ønsker å ha sex.

 

Vi har til vanlig sex hver dag, eller annahver, så det føles naturlig nok lenge med 2 mnd når det ikke skyldes nedsatt lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foresten et barn fra før, og sexlivet ble helt som før etter sv.skap og fødsel forrige gang. Håper på det samme nå også, selv om det blir 2 barn straks.

 

nn 12:22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 mnd tror jeg. Og det var sist jeg var gravid. Nå går det vel ikke mer enn 2 uker mellom, og det syns jeg er lenge, men er jo gravid og sliten og skjønner at jeg kanskje ikke er like attraktiv nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift, har ikke hatt sex siden august i fjor. Er gravid nå, men har null sexlyst og har ikke hatt det på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble alene da jeg bel gravid, men bf og jeg hadde vel sex noen få ganger i løpet av svangerskapet. Men da jeg var 6 mnd på vei så var forholdet helt over. Så jeg gikk de 3 siste månedene fram til fødsel og de 3 første månedene etterpå før jeg hadde sex igjen. Så altså 6 måneder... grøss..

 

Jeg syns det er lenge å gå uten sex i ei uke, og nå gikk det 6 måneder?? Hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på dere.

 

Alle fortjener å ha sex i et forhold, er jo sexen som binder skikkelig nærhet, det gir noe som man ikke får hos venner. Man får en god følelse og nytelse.

 

Til dere som sier mannen ikke vil. Da er det en grunn til dette. Det er vist i masse forskning og resultater at menn har høyere sexlyst i snitt enn kvinner. At så mange menn her skulle slite med dårlig sexlyst er tull og tøys. Så enten lyver dere, og at det er dere uten lyst eller så får mannen din sex en annen plass. Eller han har ikke lyst å ha sex med deg, kanskje du ikke tenner han lenger.

 

Han vil selvsagt aldri innrømme dette, verken utroskap eller at han ikke tenner på deg for det vil være sårende.

 

Men kan elske sin samboer uten å tenne på sin kjære, menn kan skille sex og følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel min mann er ikke utro og kanskje han ikke tenner på meg, men jeg har spurt om han ikke synes jeg er mer sexy nå etter å ha gått ned 10 kilo, men neida..

 

Vi bor 10 min til fots unna jobben, så hvis han ikke har seg en quickie på jobben vet jeg i 99% av tiden hvor han er.. For ham er sex noe som skal nytes, helst samleie leeenge, kose masse osv,

 

Men han jobber mye, er plaget med ryggsmerter og generelt er sex uviktig for ham.

 

Det er en myte om at mannen alltid har mere lyst enn kvinnen eller i det hele tatt alltid har lyst.

 

Min mann hadde mye lyst de første 1-2 månedene vi var sammen, så dabbet det av.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter fryktelig med hans mangel på lyst og interesse, dvs han kan gjerne få hand/blowjob men thats it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er firebarsmor og samboer... to-tre ganger i uken er vel det vi pleier å ha... etter fødsel så pleier jeg å vente til renselsen er over... så da er det vel rundt 6-8 uker da...

 

Som ung og singel gikk det vel oftere litt lenger tid en det, men har hatt kjærest stortsett alltid.... fra jeg var rundt 16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forhold. max 3 dager. da merker vi at det er leenge siden...

men vi klarer vel en 5dager når jeg har mensen. ellers hadde jeg en pause på nesten 2 uker etter fødsel. må sies at jeg har mye lyst og han og. og vi finner på en måte tid til det i hverdagen. er og prisgitt unger som sover :) men sex er heldigvis så mye mer enn bare samleie, og vi er flinke å prate om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forholdet jeg er nå vil han kun ha sex 1-2 gang pr. mnd. blir gal.. var mere det første halvåret.. håper det tar seg opp snart.

 

Som singel har jeg kanskje gått uten 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 måneder uten sex. Uff...

Tror ikke jeg kommer til og ha sex med det første heller. Rumpa henger og ser ut som en flaggermus nedentil.

 

MEN, har fått verdens kuleste lille gutt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... her var det mange med lange sex-avbrudd!!

 

Jeg har omtrent ikke vært singel etter at jeg fikk et sexliv, og har vært i 2 forhold siden da. (kun få måneders opphold mellom de to, og da uten sex, altså som singel) Med ex'en gikk det kanskje 5-6 uker på det meste (vi var sammen i 6-7 år), mens i mitt nåværende forhold har vi aldri gått mer enn ca 2 uker uten sex (inkludert etter fødsler). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lengste jeg noengang har gått uten er 1 år, da var jeg singel.

Nå som jeg er gift går det maks en uke, og det er dersom jeg har hatt mensen for eksempel. Det vanlige her er 2-4 ganger i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...