Gå til innhold

Hvor lang tid har du gått uten sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enten i forhold eller som enslig?

Her nærmer det seg 18 mnd, og jeg har samboer og barn.

 

Vet bare at det kan ikke fortsette sånn så mye lenger.... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åtte måneder på det meste. Må pushe på skikkelig for å ha oftere enn én gang annenhver måned. Sambo synes at for to uker siden er "nå nettopp".

 

Det er ikke godt å ha det sånn. Sliter på selvbildet å vite at kjæresten ikke har lyst på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i forhold og har hatt tørke i Ca 3 mnd. Det var pga at det var 1 mnd før termin og venta 2 mnd etter fødsel...

 

1,5 år!! DET er lenge det...

 

Hvorfor har dere ikke sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble alenemor våren 2001, og etter det hadde jeg ikke noe sex før 2005.. Kjempenedtur første gangene (muligens fordi det ikke stemte helt med den nye kjøresten) Kapret mannen min i 2006, og etter det ble det noe annet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel. Over 4 år. Men det er selvvalgt, jeg blir uvel bare av tanken på at en mann skal ta på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 mnd i forbindelse med fødsel. 2-3 uker utenom slike opplagte saker som fødsel og sa.

Er i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 år er det siden jeg hadde sex sist(er singel). og jeg har så absolutt valgt det selv (vet ikke hva jeg savner lenger..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk et års tid mellom min første sexpartner og min andre (jeg var 15-16, så det er kanskje ikke så merkelig). Siden har det sjelden gått mer enn to uker, uansett om jeg har vært i forhold eller singel. Det siste halvåret derimot har det blitt noen opphold på nærmere to måneder. Avstandsforhold.

 

Å leve halvannet år i et forhold uten sex vet jeg ikke om jeg hadde klart - men så er jeg hyperseksuell da. Blir rett og slett grinete og rastløs når det er lenge mellom hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer, ca 14 mnd. Samboer som ikke ønsket sex i svskapet, fortsatt ikke kommet i gang ogjen etter fødsel. Poden er 6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at det varierer veldig som alt mulig annet ja... Utrolig hva man kan venne seg til.....

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel siden jeg var rundt 16 aldri gått mer enn 2 mnd uten sex tror jeg...

 

Forhold og ikke sex på 18 mnd????

 

Hmm.... singel nå, men i forhold har jeg med barn aldri opplevd å ha mindre sex enn en gang i uken.

 

Glad i sex ja, og kan ikke fungere normal uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, det så feil ut...

 

i forhold hvor vi har hatt barn, har jeg aldri opplevd--- Skal det stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift. Nå har det gått tre og et halvt år! Mannen min vil/kan ikke... Vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Synes det er vanskelig å tro på at en ung frisk mann (tidlig i 30 åra) ikke kan, selvom det sikkert hender. Ganske fortvila situasjon ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex siden slutten av Oktober. Like etter ble det slutt mellom meg og den daværende kjæresten. Siden har jeg hatt flere sjanser, men orker ikke tanken på å ha sex med en annen mann enn ham, selvom det var jeg som avsluttet forholdet. Jeg er kanskje fortsatt litt svak for han, men det kommer ikke til å bli oss igjen. Det er jeg sikker på. Det fungerer ikke når vi bor i forskjellige byer, og ingen av oss vil flytte.. Så da kan man jo selvsagt konkludere med at kjærligheten ikke er sterk nok. Men det var også fælt å ha et avstandsforhold synes JEG (vi).

 

Det er absolutt mitt eget valg at jeg ikke har hatt sex på litt over 5 mnd. Det kan fort skje at det går 5 mnd til, men jeg merker jeg er veldig klar for å møte en ny, evt. bare få den første etter ham, unnagjort.

Dette er forresten også det lengste jeg har vært uten sex siden jeg ble seksuelt aktiv.

 

Jeg lurer på en ting. Dere som ikke har sex med kjæresten på så lang tid, gjør dere noe annet? Er dere flink med komplimenter og berøringer, eller er dere bare to stk. som deler postkasse? Da mener jeg såklart ikke dere som ikke har sex i svangerskapet pga kvalme og div, eller dere som er sår, sliten og trett etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og har barn som er 5,5 år. Hatt sex kanskje 10 ganger på disse 5 åra, sist var i fjor sommer en gang.

 

Vi er et kjempeteam på alle andre områder, krangler ikke, ler mye sammen, men kjæresteforhold kom på avveie. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gift, vi har ikke barn men sist var vel for 3-4 måneder siden.

 

Han har ikke lyst, vondt i ryggen, vondt i viljen og det å kun gjøre noe for meg er såå vanskelig, nei er for stresset osv.

 

For hans del kan vi gjerne leve i et fullstendig sex løst ekteskap mens jeg er mer og mer lei og utilfreds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer godt frem her, at det er like ofte gutter / menn som ikke deler det samme sexuelle behovet / behovene.... Det samme gjelder hos oss visstnok...Mannen bryr seg rett og slett ikke om det, og ja - vi klemmer, ler, vitser og samarbeider greit ellers på de andre områdene...

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 måneder i fjor, men det var for at jeg jobbet 130 mil unna, og vi så ikke hverandre på den tiden heller.

Men når vi har vært sammen, har vel det lengtste vært 3 uker, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere som ikke får sex av mennene deres, onanerer dere med jevne mellomrom, eller er det helt tørke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: halvannen uke pga alle mulige sykdommer (først: ungene syke= lite søvn på meg, så kjæresten syk=han orker ikke ha sex, så pappa syk=jeg sitter på intensiven og glor på skjermen, og lite søvn igjen... vanskelige dager.) Men til helga, da skal vi, for nå er alle friske!

 

Det meste jeg har gått uten - vel vbet ikke mens jeg var singel, da kan det jo bli litt avstand mellom one-nighterne!

 

Men det meste jeg har gått uten sex når jeg er i forhold: 6-8 uker, akkurat i den tida da jeg fødte min yngste. Et par uker før fødsel dabbet det av, jeg var sliten og hadde urinlekkasjer og alle faens mulig plager. Og så, fram til den nyfødte var 6 uker klarte vi å holde oss, pga renselsen osv... men så var det på'n igjen! Jippiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...