Gå til innhold

begynne i bhg., men kan ikke gå enda...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en snupp på 11 mnd. som skal begynne i barnehagen i august. Han kan ikke gå enda og jeg lurer på om det er noen andre med erfaring med barnehage og barn som ikke kan gå enda?

 

Dette er mitt første og (siste kanskje også) barn og jeg gruer meg enormt!vil se han ta sine første steg...;( tviler på at han lærer det iløpet av sommeren, han går til fysioterapaut nå, men jeg tviler på han klarer å gå om 3 mnd...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingn av mine kunne gå når de startet i barnehage.Ikke noe problem. De blir faktisk motiverte til å gå av de andre barna.Og "tantene" er kjempeflinke til å stimulere de til å gå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan skje på tre måneder :)

 

Flere som begynner på avdelingen til min sønn kan ikke gå når de begynner, men det er ikke noe problem. De koser seg like mye fordet og begynner ganske fort etter start :) Og blir fort flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille fjomp begynte i barnehage for 3 mnd siden og kan fortsatt ikke å gå.det er null problem,de tar alle hensyn til det!

 

jobber i barnehage og barn som ikke går får heller mer service enn mindre om man kan si det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt begynte i barnehage 3 dager etter 1-årsdagen og lærte ikke å gå før hun var 20 mnd - null problem!

De som jobber i bhg har erfaring med barn som ikke kan gå, og tilpasser hverdagen deretter.

 

Ikke bekymre deg, det kommer til å gå helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...