Purr+Purrfect Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Det påstod de på butikken her i dag. Det kan da ikke stemme? Kanskje han mente at de ikke skulle ta det inn mer.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Samme her også. Jeg bor på en stor plass men er bare to butikker som selger det og da blir alt solgt med én gang. De sier at Collett utgår.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 samme her også....rema vi pleier handle på tar de ikke inn lengre..men rema noen meter unna har tatt inn de siste gangene vi har handlet der.....helt sikker på at de går ut av produksjon?? de har jo eksistert "forever" da får vi hamstre litt tror jeg........
Gjest Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Det er forskjellig fra butikk til butikk. Jeg jobber i en butikk. Og der kan ett produkt kan gå ut av sortiment for så å komme inn igjen. Mens det ikke går ut på en annen butikk. Jeg såg collett på butikken i dag jeg. Kanskje det står noe på nettsidene deres?
Mimas Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Har også oppdaget at Rema ikke har Collett lengre. Eneste plassen jeg har funnet det er på Obs. Men vet ikke om de har tenkt å fortsette å ha det...
snusmumrikk1 Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Jeg vet ikke om det går ut av produksjon, men prøv på Ultra!
Mimas Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Fikk dette svaret hos Axellus.no som fører Collett: Vi produserer fortsatt Collett MME, men den har dessverre mistet listing i enkelte butikker. Den er imidlertid å finne i fast sortiment hos Ica, Coop Obs og Smart Club.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå